u mraku

Ne veruj mi,

ako ti sva umiljata i snena,

onako, u sred noći,

kažem da te volim.

Ne veruj, čak i ako je istina.

Ili ako ti onako drsko, kroz smeh,

kažem: ‘ Ne volim te!’

i to gledajući te u oči, netremice,

ne veruj mi ni tad,

pa čak i ako nije laž.

Ne veruj mi…

jer noći su prevrtljive.

U mraku sve može,

tu neka druga pravila važe.

Sve je – jače, više, bolje, draže…

Tada neki drugi mi,

neke druge nas traže.

U mraku duša štošta,

naglas slaže.

Tad nema kasnije,

postoji samo sad.

Ne veruj mi u mraku,

nikad.

28.03.2005.

4 thoughts on “u mraku”

Ostavite odgovor

