uputstvo za upotrebu mene!!

Ima komplikovanih ljudi i sa njima nije lako komunicirati. Neki vam bodu oči svojom nedostupnošću, dok su drugi već malo teži slučaj za uočavanje. E, pa, ja sam jedna od tih (i od onih prvih sam, ali češće sam od ovih drugih). Malo je ljudi sa kojima mogu da se nađem na istom talasu, ali naiđe poneko ko može i sa mnom. Taj neko, sledeći put mogao bi da zapiše sve to, još dok mu ide, jer kad reši da ode može da me ostavi s uputstvom za upotrebu. Neće meni biti ništa lakše ni s uputstvom, al nekom sledećem moglo bi biti od koristi, ako ništa drugo a ono kao upozorenje da me ne dira.
Čudno, ima ljudi koji se toliko trude da nas ubede u našu posebnost i kad im to konačno pođe za rukom, reše da odu… Iiiii??? Kako im verovati posle odlaska?? Ili kako biti poseban bez njih ?!?! Kao da su imali misiju, dođe dan kad misija bude ispunjena i odu dalje, ali nekako i naša posebnost ode s njihovim očima.
Da bih obogatila svoj fond nekim novim uspomenama, reših da sastavim sama to famozno uputstvo, sastavljeno od jedno tuce pravila. Dozvoliću sebi, vremenom, da se vraćam na njih i činim ih što konkretnijim, uz famozne izuzetke. 🙂

1) NE DIRATI (ME), TJ. NE OTVARATI (ME) PRE ZATVARANJA!

2) DOBRO PROTRESTI PRE PRVOG OBRAĆANJA, PREKO POTREBNO ZARAD BUĐENJA I NE DOVOĐENJA U ZABLUDU ISTOG, AKO GA ODMAH ZALIJEM 😀 OSMEHOM!

3) PRISTOJNOST NE BRKATI SA PRISTANKOM! TO ŠTO NISAM BEZOBRAZNA, NE ZNAČI DA MI JE STRANA TA AKTIVNOST!

4) NE URLAM, AL’ PODJEDNAKIM INTENZITETOM MISLIM TO ŠTO GOVORIM!

5) NE, DOSLOVNO SHVATITI KAO NE!!

6) (isključivo za one koji ne prihvataju NE) ODJEBI, TERAJ SE, AHA, NEMAM TELEFON, NE TREBA MI PREVOZ I ZAGLUŠUJUĆA TIŠINA, POGLEDATI POD NE! NIKAKO IH NE SHVATITI KAO DEO PREDIGRE!

7) NA OSMEH 🙂 ODGOVARATI ISTIM 🙂 ILI VEĆIM 😀 !

8) BEZ BUKE I DREKE, JER SVAKI POVIŠEN GLAS IMA DA SMATRAM POKUŠAJEM UBISTVA I O’MA’ ĆU DA GA TUŽIM! (ovo pravilo je preuzeto iz života jedne meni drage osobe, reših da učim od najboljih)

9) NE MORAŠ DA ME ČUVAŠ OD LOŠIH VESTI, AKO NE UMEŠ DA IH SAOPŠTIŠ, A TI IH ZAPIŠI. UMEM DA ČITAM. U SVAKOM SLUČAJU, SAMO ME NEMOJ ZVATI TELEFONOM, JOŠ NISAM NAUČILA DA KORISTIM TU SLUŠALICU!

10) NISAM TOLIKO KRHKA, VERUJ MI, NEĆU SE RAZBITI AKO ME MALO PUSTIŠ!

11) AKO TE PITAM ‘KAKO SI?’ A TI POSLE SAT I PO JOŠ UVEK ODGOVARAŠ NA ISTO PITANJE, SHVATI DA TE NE SLUŠAM VEĆ ISTIH SAT I JOŠ NEŠTO SITNO. TU SAM SAMO ZATO ŠTO SE POTAJNO NADAM DA ĆE TE UĆUTKATI KLAVIR, KOJI ĆE PASTI IZ VEDRA NEBA. (da, bezobrazno s moje strane, ali već rekoh da mi ni ta aktivnost nije strana)

12) hmmm, ne znam šta bih ovde mogla staviti, biće da sam danas nešto jednostavnija.

JOŠ SI TU??? PA, DRAGO MI JE ŠTO SE UPOZNAJEMO! 🙂

3 mišljenja na „uputstvo za upotrebu mene!!“

  1. A mogla bi i da ponoviš ovaj post..možda se neko i usudi… 🙂
    Elem,uputstvo je krajnje jedostavo,sem onog dela sa klavirom….Džeremi Clarckson-neki rod?

Ostavite odgovor

