uramiću sećanja

Bila sam jednom velika. Ozbiljno vam kažem. Jako velika. Ne mogu vam tačno reći kolika sam bila, jer mi tad uopšte nije bilo do merenja. Bila sam velika i tačka.
Isto tako, bila sam i srećna, baš, onako mnogo i puno i do kraja čisto. Ne mogu vam tačno reći koliko, jer je sreća nemerljiva, ali bila sam, verujte mi i to.
Nekako u to vreme bila sam i voljena. Pijano, ludo, bezobrazno, tiho. Bez granica i do granica neizdrživosti. Ne pitajte koliko, jer On me je voleo.
Sad bih vam tako rado odgovorila na svako koliko, ali više nema šta da se meri. Nisam više ni velika, ni srećna, ni voljena.
Ali… bila sam!! 🙂

Ostavite odgovor

