Oda muskarcu koji je znao da izabere zenu

Muz i zena odluce otici na odmor na jezero poznato kao meka i raj za
ribolovce. Muz obozava ribiciju, a njegova zena obozava u miru citati
knjige.

Jednog jutra se muz poslije nekoliko sati ribolova vratio i odlucio odahnuti
malo, a zena je tada rijesila da ce sama malo isploviti camcem na jezero,
iako se na njemu bas i nije najbolje snalazila. Upali motor i izveze camac
na jedno usamljeno mjesto, baci sidro, izvadi knjigu i nastavi uzivati u
tisini i citanju.
Tuda naidje ribolovni inspektor u svom camcu, pristane uz zenin camac i
rece:“Dobro jutro gospodjo. Sta to radite?“
„Citam knjigu“, odgovori ona (i pomisli zar to nije ocigledno?) „Nalazite se
na dijelu jezera rezerviranom za sportski ribolov“, obavijesti je inspektor
te zatrazi ribolovnu dozvolu.
„Zao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sjedim u camcu i citam
knjigu.“
„Da, ali u camcu imate sav pribor potreban za pecanje i sto se mene tice
mogli bi sa pecanjem otpoceti svakog trenutka. Primoran sam privesti vas u
stanicu da protiv vas podnesem prijavu“, rece on.
„Ako vi to zaista i uradite onda znajte da cu i ja protiv vas podnijeti
prijavu, ali zbog silovanja“, odgovori mu zena.

„Ali, pa ja vas nisam niti dotakao!?“, uzruja se inspektor.

„Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i sto se mene tice mogli bi sa
time otpoceti svakog trenutka…“

„Dovidjenja gospodjo i uzivajte u ovom lijepom danu…“

Zakljucak:
Ne ulazi u raspravu sa zenom koja cita. Vrlo je vjerojatno da ona zna i
misliti.

2 mišljenja na „Oda muskarcu koji je znao da izabere zenu“

  1. Nasmejala sam se tako glasno od srca da sam probudila supruga. Sad ti vidi, nisam ja kriva pa odoh da te pravdam. 🙂

Ostavite odgovor

