bila, vid’la i odlud’la!! sad mogu dalje, tj. na more!! ili bar pauzu:))

Hmmm, hmm, hmm… Kao ovo blogovanje je trebalo biti nešto što bih činila povremeno s jednom mojom ženskicom. Međutim, ona reče da za to nema vremena. Možda ga i nema, al’ znam da ga je u ogromnim količinama bacila i na mnogo veće gluposti od ove. I, tek, onako po navici, slegnuh ramenima i produžih po svome. Dođoh do wordpress-a. Mozgala sam se ‘oću l’ pisat’ pod svojim pravim ili krštenim imenom i opredelih se kao što vidite za ono pravo. Posle par minutića mog ‘naumovanja’, još uvek je padala kiša i još uvek je bio oktobar, al čudnih mi mu*da (ups, pardon, izvinite, oprostite, zvezdica* je ipak višak) eto i ja ugazila u blogosferu.
Ok, pisala sam i ranije, kojekakvim olovkama u boji, lomila razne krejone u još raznijim naletima ludila, a onda su došli mobilni telefoni. Zgodne stvarčice za neprijatnosti raznih vrsta, ma, pričaću vam jednom o tome. Znam čak da koristim i ovo veliko kuckalo, mada, moram vam priznati najviše volim olovku i papir. Kad mogu da ižvrljam na hiljade mini orbita ili da pravim papirne grudve od neuspelih pokušaja. Nekako imaš mogućnost da sačuvaš mrtvo telo svog vremena. Ova belina monitora mene ubi, stvarno ne znam kako vi sa njom. Prinudi čoveka da ostavi i gomilu promašaja samo da bi imao dokaz o svom postojanju u pređašnjih par pokušaja. U mom slučaju dokaz moje gluposti. Rekla bih da sam glupa kao tele, ali nisam. Glupa sam kao što sam glupa. Unikatno. Po malo neprevaziđeno, ali samo na kratke staze, jer imam u privatnom vlasništvu par gluposti koje još uvek prevazilaze jedne druge. Ali, moram vam nešto priznati – mnogo se volEm u svoj svojoj gluposti.
Elem, počeh pisati oĐe vrlo uštogljeno i pristojno, sve u ubeđenju kako će me svi čitati (jer, naravno, Bože moj i tvoj i naš, ta stigla sam, tananananna!!), al’ ću pre toga poslati sajt mojoj žeMskici (inače ona je fina, al onako fino fina, ne ono fuj fina- ‘aj’, priznajte da vas baš i nije briga kakva je ona, al’ eto, ja vam sad rekla, pa ne možete reći da ne znate), dajući joj svečanu mogućnost da me ona prva Opljune, sve onako belo na crno. Tada će konačno uvideti šta propušta i pristupiti ovoj magičnoj sekti sa svim svojim tekstovima. Ok, jeste se upecala, ali još smišlja sebi ime. I tako dok čekam da smisli sebi ime i konačno uspe da me upljuje, mene svečano upljuvaše neki drugi ljudi,tj. neke druge žeMskice. Pravo da vam reknem pljunuše me nekako netelevizijski, sasvim pristojno. (Toliko pristojno da to vuče ka nekom bezobrazluku. Osećam. Javlja mi se u ovoj mojoj pokvarenoj kugli, samo nešto mi igra slika, ne vidim najbolje, pu’ mamu joj njenu, kako na TV-u ne zatreperi od onolike seljanije, pre ja dođem do usijanja nego onaj strujni priključak !?!?)
Njuškala sam malo i izvan svojih nacrta, malo i po vašim blogovima i moram vam reći, mada vas ni briga nije, nikad vas u skupštinu (o utakmicama da i ne govorim) ne bi pustili, sve i kad bi ‘teli ući. Bez neke večernje školice O ponašanju na javnim mestima, ne bi vas pustili ni do pred vrata. Većina vas poseduje decu, bračne drugare, godine i tako to, ne kukate skoro ni na šta, osim na nedostatak posla, a pravo da vam reknem i ja trenutno bolujem od te boljke (već kukala), pa ne znam smem li da se družim sos vas, možda me još više inficirate, pa šta mi je ondaK činiti?!?!? Moram da porazmislim o svemu, do tad ima da ukinem pravo glasa, ovaj opljuvavanja, ovoj mojoj žemskici, taman da joj dam još malo fore dok se isfemka, jer ako je ovo opasno po posao, onda bolje da samo ja džabalebablogarim, zar ne?!?! 😀

ee, sad bih mogla ovde tutnuti i neku sličku, al još nisam našla ni jednu zbog koje bi me mogli tužiti, čim je iskopam ću je postavim, reči mi časne, ove blogerske 😆

15 thoughts on “bila, vid’la i odlud’la!! sad mogu dalje, tj. na more!! ili bar pauzu:))”

      1. nemoj sad ti tu meni jesam došla il’ sam pošla 😉
        nego, koji me andrak više ispituvaš?!?!? 😀
        jesi me terala da razmišljavam?!?! e, pa, ja kad ‘razmišljavam’ volEm da sam gore.. 😆

        a, evo tek da vidiš kak’ sam gipka, ću ti dojdem i oZdole 😉 😆

    1. Fema će se femka još malo.. ‘ebi ga, taki joj ćoroskop za ovu neđelju..
      a ti, bre, žeMksa, š’a se o’ma brigadiraš, ček’ da čuješ kako tek ti fini kandžijaju.. 😆
      će me bije zbog ovog garant, al neće da bidne prvi put :mrgreen:

    1. od GORE(g) do NAJGORE(g) sanjara iz zelenog haustora koji bi da se ušunja OD DOLE ?!?! 😀 ma, ću te ostavim tu gde si se već Umestio i ću ti vrnem ovo ‘zpljunuvanje’ prvom prilikom, sa sve finom pod mišku 😆

      nego, sa ovim tvojim uŠUNJAvanjem upoznah prve simptome krize identiteta :mrgreen:

  1. Ja došla da se zapljunem, kad ono kaže ne može, mora prvo da se prijavim. To je diskriminacija svih nas koji nismo više na wordpress-u i ja ću da se žalim. 😀 Prvo kod ove Zelene, jer znam da je ona glavni organizator takvih radnji. 😀 Opasna jedna žeMska načisto. E ono što sam htela da kažem sam zaboravila i nije ni važno eto samo… pu za mene. 😀

    1. sve mi se čini da ću morati ponovo da žmurim 🙄
      ma, samo da nađem moju žeMsku, će da žmuri bar jednu partiju tek da mogu i ja na njemom zidu reći ‘pu za mene’ 😆
      što se tiče diskriminacije, moram da proverim sa Zelenom (ipak je ona glavna 🙂 ) da li je čarobno zapljuvavanje obavljeno po protokolu wordpress-ove zajednice, ako njena vrata i dalje ostanu otvorena, znači da je žalba usvojena 😀

      p.s. e, da, i neka si došla .. čarolije nikad dosta 🙂

Ostavite odgovor

