bdsm ili tako već nekako

Pročitah, sad manje ili više slučajno, tekst o bdsm ili  tako već nečem.  Za neupućene,  to je kad ljudi vole da ih malo češće pljesnete za vreme sexa, najblaže rečeno. Neki to još zovu erotskim batinama. Sklona glupostima, često sama sebe počastim izjavom da nisam ni za šta, osim nekih poštenih batina. I tako, reših da promolim, za početak, nos (ipak ne bih odmah trpala guzu, nos je daleko lakši za izvlačenje) u neke tekstove zarad početne edukacije. Međutim, kad dođoh do objašnjenja da zadovoljstvo dolazi tek negde posle 10-15 udaraca (“u zavisnosti od brzine i snage tog istog (ovde se misli na udarac) telo će prihvatiti signale i počećete da uživate“), moje interesovanje se, brzinom svetlosti, preseli kod komšike na kafu. Setih se da su mi, davno još,  nešto slično rekli i za pelinkovac (pri mom revolucionarnom otkriću da je odvratan), samo što su za njega rekli da tek posle 3, 4 čašice postaje daleko ukusniji. Pošto se najčešće opijam od druge čaše, volim da startujem sa prijatnim ukusom koji dolazi već iz prve! Tako da i dan danas, pijem sve osim pelinkovca. Rizikujući da me optuže za nepoznavanje materije i površnost, čvrsto reših da batine neće ulaziti u moj sexualni život, čak ni one erotske. Ne želim da razvijam toleranciju na bol (ok, lažem, dolazi u obzir samo onaj porođajni, svaki drugi bez obzira na obzir, ne dolazi u obzir).
I, ako mene pitate (ma, briga me i ako me ne pitate, već ću da vam reknem) BDSM je skraćenica od – BUDI BOG S NAMA, sa po ‘neka slovnaTA manaTA’. 😀


Mada, priznajem, štivo koje sam pročitala na ovu temu, zaista je uticalo na moj sexualni život, učinilo ga je daleko boljim i privlačnijim, upravo ostavljajući ga takvim kakav je i do sad bio.

E, sad, pošto je diskriminacija na snazi, svako  ko ne voli (da boli), nek’ izvoli, može slobodno  da se izjasni, neću mu ništa (ali samo dok se slaže sa mojiJEm mišljeVAnjem). 😀

8 mišljenja na „bdsm ili tako već nekako“

  1. Meni nekako teško da ljubav smestim u ceo taj kontekst. Jasno mi je da nismo svi isti i da o ukusima se ne raspravlja, al’ eto kad već imam dupe, reših i da imam mišljenje o ovome. Pa, kud puklo da puklo. 😀

  2. nije da ne pljesnem Milenu po guzi, to onako u prolazu :)) al nikad nije bolno ni modro! nisam za nanošenje bole a BDSM mi nekako zvuči kao skraćenica Bićeš Dobar/Dobra/ Samo Modar/Modra 🙂

    1. znači ti nju pljesneš i tebe ne boli!?!? kod tebe to baš brzo prolazUVA 😀
      pazi, Sanjaru, dok Milena ne potvrdi tvoju izjavu na tankom si ledu sa ovom skraćenicom 🙂

  3. Citala i ja taj blog, pa se krstila, pa rekoh nekome to lepo, neka ga neka uziva, pa delila liNAKOVE da i narod i cita, sto da se ne zna ono sto i ja znam, ali nesto ne bih probala bas tako bre.
    A za pelin, gresis, ustvari ne znas pojma 😛
    I kada si ovoliko ispisala jebote te patak? 🙂

    1. Ti još ne nauči da se naslađuješ tuđim greškama ?!?! Ee, Zelena ostade ti zelena, al bar više pelina za tebe pored mene. 😀

      Bila neka kiša ovih dana, a patak i ja bili vredni.. ‘ebi ga, s’vati nas, omakne se svakom 🙂

Ostavite odgovor

