reših da se preispitam po savetu Verkića :)

Krađa tekstova (iliti malo šire – zaštita autorskih prava) je ozbiljna tema, al ja ne obećavam da ću biti ozbiljna u svom odgovor-postu. Kad sam počinjala sa blogovanjem na pitanja štabibilokadbibilo odgovarala sam ‘ako je već rešio mene da krade, ma nek me krade, ja ću i dalje da pišem, pa, kome pre dosadi’. Neki koje znam, još uvek traže svoj odgovor . Tužno mi da neko zbog potrage za savršenom bocom, nikad ne pošalje poruku. Poruke treba da putuju (ok, po neka može i da stigne 🙂 ).

A opet, imala sam gomilu misli koje su zujale na neku drugu stranu, a šta ako bi mi se ipak desilo tako nešto, htela bih da znam i ko i kako i zašto, pa ako taj neko više dobija, nego što ja gubim, neka mu bude.  Eto mu ga. Ako uspe da iskoristi jednu moju rečenicu i od nje nešto stvori, možda ta rečenica onda i nije pripadala meni !?!?!?

Imam potrebu da se zabavljam šta god da radim, tako je i s ovim blogom. Zabavlja me proces pisanja, trenutak kad je tekst gotov, posle me zabavlja komentarisanje, već tada napisano pada u drugi plan.   Misao luta po nekim drugim ulicama. Zabavljaju me pojedini tekstovi, čak i neki koji drugima deluju dosadno. Pa, šta.. i ja sam nekad dosadna (znam da je u ovo teško poverovati, ali moraćete se mnogo napregnuti u toj akciji i verovati mi iz petnih žila 😉 )

Ubeđena sam da bi svako od nas nešto ukrao. Priznajte da biste i vi krali, ako već niste (ok, ne morate priznavati, samo nemojte bučno tvrditi suprotno). Evo, ako izuzmemo osmehe, poljupce, dodire i još neke slične koještarije koje bih  ukrala u nekom offline svetu, u ovom svetu bih vrlo rado ‘pozajmila’ azbuku koja je znana samo odabranima. Način na koji ređaju slova, to  njihovo slovkanje, nesumnjiv je dokaz o postojanju još neke azbuke, višeg reda, samo njima znane. Hoću i ja da budem deo tajne, pa makar i na silu. 😀 Ne pitam pošto košta. Evo, ako treba, pokušaću da budem i dobra, možda mi odabrani tad nešto šapnu, al’ ako ne budu hteli, ima prvo da ih tužim mami (koja bi mi iz topa rekla “ aj’, ludo, ne budali, bar ne naglas“), pa da nađem advokata i tražim da mi odaju tu  top secret azbuku. Mislite da neću naći advokata za ovu parnicu?!?! E, tu se grdno varate. Prvo sam htela da ga tražim zbog ljubavne sobe (otkrih da bolujem i od te male boljke), doduše nisam nikog ubila, ali nemam ljubavnu sobu, pored svih ovih ljudskih prava i sloboda, mislim da i ja zaslužujem jednu, ću i ubijem nekog ako treba, nije problem, ako se to tako zaslužuje (učili me da nema niš’ na lepe oči), samo što sad uz sobu ‘oću i azbuku. ( otkud sad ovo ovde ?!?!?! čitala sam na jednom blogu o potrebi zatvorenika za ljubavnom sobom, komentarisala bih ja ispod tog teksta, ali to je jedan od blogova koji je bio pokraden, lopovi već znaju tu adresu, pa se zamislih šta ako i  moja žrtva zna tu adresu, bolje da je ne upozoravam, možda nam se uloge obrnu, a ja bih još koji red da se zabavljam 😀 )

Ustvari, ovo je jedno hvala Verkiću – Džepnoj Veneri, linkovala bih vam njen blog, ali vi ga već znate. Garant vas je već zadužila kao i mene (ma, namazana je ta žeMska, sad kad malo bolje razmislim, al’ doskočiću ja njoj već nekako 😀 ). Ženskica koja nesebično deli svoje vreme i svoj blog sa svim blogerima. Hvali kad joj se nešto svidi i  kritikuje kad nešto to zaslužuje, a više od svega ČITA, savetuje i deli.

Setim se često šta mi je drug rekao dok se na sve strane žalio i razmišljao kako da ostavi devojku, jer ga ona ne shvata u potpunosti. Na šta mu mudrost (u obliku njegovog oca) odgovori da ako želi vezu u kojoj će biti shvaćen ‘u potpunosti’  postane gej (gay/guy). Kao što možete pretpostaviti to nije bio savet jednog Srbina. Setila sam se toga i kad mi je Verkić juče odgovorila u našoj prepisci na njenom blogu:
“…Za one koji kradu tudje tekstove mi je još manje jasno jer mislim da ih je većina ipak svesna da to nije dugog veka. Ma izgleda Shunjalice da meni ništa više nije jasno :)
Moram se malo ja preispitati :roll:

Čini mi se da tako reaguju svi nesebični ljudi kad se sretnu sa onom drugom vrstom, pokušaju da objasne sebi, da shvate, opravdaju. Pitaju se baš kao što se i Verkić pita. Ali,  Verkić da bi ti ta radnja bila jasna (u ovom slučaju) ili budi lopov ili zaboravi na razumevanje. 😀

Elem, mogla bih se ja preispitivati i zahvaljivati ovako do prekosutra. Ma, opušteno bih mogla da vas transportujem na neku dodelu oskara, sa sve šljokičave ‘aljine, suze i onog malog zlatka, koga bih dodelila Verkiću ovom prilikom za njen trud, ako ni zbog čega drugog, a ono zato što će verovatno čak i ovo pročitati. 😀

Sad odoh da vidim jednog psihologa, da se malo smeškam, klimam glavom i sasvim pristojno odgovaram na pitanje ‘kako sam danas?’, (on svoj posao uvek nosi sa sobom 🙂 ) Naišao mu neki loš period, stislo ga sa svih strana. Rate za kredite stižu svakog meseca, a osiguravajuće društvo neće da mu nadoknadi štetu, a i kad su je procenili, nisu je procenili onoliko koliko bi njemu trebalo da se pokrije… A njega neće niko da sasluša. I tako ovaj čovek, mora da radi i u neke sitne sate da zaradi još koju paru za svoju muku. 
Zato, izvinite me, baš, u ovom redu, ali zaista moram da idem.   🙂

10 thoughts on “reših da se preispitam po savetu Verkića :)”

  1. Pročitala sam, pa opet pročitala i opet…. i ne znam koliko puta ću još.
    Kako rečima iskazani baš onaj osećaj koji ovog momenta hoće da izadje, koji je potpuno ispunio ovu moju sobicu, kako ga preneti tebi i svima koji ovo čitaju?

    Ako postoji neka kutija u koju se mogu zaključati baš svi ti predivni duboki osećaji ja ih stavljam u nju.
    Često mi je teško u zadnje vreme, ali sada pored mojih dragih, pored par izuzetnih blogera i njihovih predivnih tekstova imam i tebe i našu kutiju koju ću otvarati u tim momentima kada dodje tama, kada me …….

    Mnogo mnogo ti hvala na izuzetnim rečima. Moje srce si ostvojila, prvo svojim tekstovima a sada, ma sada mož’ da pišeš i japanski ako hoćeš ima da ga naučim samo da bi mogla ……

    Ma dosta više, sad ću se i rasplakati još :))))

    1. Ako počnem da kuckam nešto što nema mnogo veze s vezom, odmah ti reknem da je u pitanju japanski i slobodno pitaj za prevod, Japan još nije obavešten o mojoj verziji 😀

      Svako vreme prođe, pa i ono teško, a tebi želim da ‘svi predivni duboki osećaji’ nađu svoje mesto u kutiji i prostoru bez ključeva. 🙂

      e, da, nema na čemu i ako ti se plače, plači, bar ovo mastilo ne možeš razmrljati 😀

  2. Pih ova Zelena, gde god dođem ona već umešala prste. :mrgreen: Volim tu žeMsku, mislim Zelenu, pa se verovatno zato i susrećemo svuda, 😀 volEm i ovu drugu o kojoj pišeš, pa ću samim tim verovatno zavoleti i tebe. 😀

    U svakom slučaju Shunjalica se sa velikim pravom ušunjala na moj blogroll.

    Krađa tekstova? Grozno iskustvo koje sam imala. Opljačkali su me na veliko, na više mesta. Prvo sam odlepila od muke, a kada sam se smirila rekla sam, „ma neka im ga“… ipak je to moje, pa ma ko da je ukrao. Doneće nekom nešto lepo i dobro u svakom slučaju. 😀

  3. Shunjalica kaže veliko hvala i nada se da će opravdati svoje mesto, na koje se krišom ušunjala na čarobnom blogroll-u. 🙂

    Vidim ja da upadoh u opasnu klapu žeMskica, al’ nemoj, baš, o’ma’ da se zavolimo kako ćemo se Opljuvavati ondaK?!?!? Moraću svaki put da se ograđujem onom tužbalicom – “ijaao, što je meni neprijatno!“ 🙄 :mrgreen:

Ostavite odgovor

