prosto nisam pametna

U našU zgradU postalo moderno da tri generacije se rasporede na tri sprata, sa tampon zonom, tj. jednim spratom između. Bake i deke žive na trećem spratu, a mladi bračni parovi sa još mlađim bebcima su na prvom i petom. Nekako, moja malenkost, bez pitanja, zaglavi na trećem, ne noseći ni jednu od gore pomenutih uloga. I naš sprat, do juče još penzionerski neinteresantan, posta poprilično prometan, možete i sami misliti. Nađu se bake s unucima, ucveljene ćerke i snajke, besni sinovi i zetovi. Ponekad proparadira i deda kroz sve to, ali i ostatak komšiluka koji je večito zaglavljen, u vrlo važnim temama, baš u blizini mojih vrata. Sad, ima tu još jedno pipkavo pitanje, od jesenas je u hodniku i moj stari zamrzivač, meni smetao dok je bio u stanu, a kako je prešao u hodnik postao je problem muškog dela. A muški k’o muški, uvek imaju važnijeg posla. Iiii, dođe proleće. Čim komšije postanu malo bučnije, osetim potrebu da se izvinjavam zbog zamrzivača, sve kao nadam se da nije problem, odnećemo ga ovih dana, evo konačno došlo lepo vreme(šta ću?!!?!? lažem i njih i sebe 🙂 ). Međutim, nikom ne smeta, naprotiv, mnogima dođe vrlo zgodno da se podboči ili čak i posedi malo, dok se vode ‘ozbiljne’ teme. I ne bih vam sve ovo sad pričala, nego počeo da mi smeta i stari frižider, pitam se ku’ ću s njim!?!?! Da sam na drugom ili četvrtom spratu ne bi bilo nikakvih problema, ne bi ga niko ni primetio pored zamrzivača. Al’ zaglavih na pogrešnom spratu, to je problem. Već sad sve teže ulazim i izlazim iz stana. U hodniku je sve tešnje, komšije bi se ovog puta sigurno pobunile, na kvadratnom metru moj frižider bi zauzimao mesto jedne poštene komšike ili dva radoznala klipana koji bi radnju da prate iz prvog reda. Njih ni najmanje ne zanima, što mene ovaj modni trend ne zanima. 😦

I, eto, baš, se ovih dana nešto mislim, prosto nisam pametna, ku’ ću sa frižiderom?!? 🙄

7 thoughts on “prosto nisam pametna”

  1. Hm…tesko pitanje, idem dubokoumno da porazmislim pa se mozda vrnem 😀
    A kroz prozor ne moze? 🙄
    A zamisli ako prikljuce friz pa munu pivce unutra, pa posandrcaju bakute i snajke i iha, pa kolo zaigraju, pa te zamole da ti oni iznesu frizider?
    Mnogo sanjam i mastam a ? 😆

    1. hmmm.. ovaj deo sa prozorom mi već prošao kroz tintaru, ali tu se javlja onaj problem zvani ekološka svest, ako pretpostavimo da bih bila 100% precizna, uspela bih da se rešim u jednom potezu friza i jednog taxiste, koji je mnogo veći otpad od ove moje starudije. Međutim, pogoditi taxi je jedno, ali šta ako taxista preživi?!?!? Čovek je toliko otrovan da će duže da se raspada od friza, ali da ne dužim (sigurno ti ni tad ne bi bilo jasno šta sam ‘tela reći 😀 ), prozor je otpao kao rešenje… 🙂
      Drugi predlog je zanimljiv, ovaj ćudljivi friz bi garant proradio u tom hodniku (javlja mi se 🙂 ), ali sa to pivce bih se garant, sa ovo moje muško, preselila i ja u hodnik, a to je već manjak od tri ‘poštene’ komšike u ‘ozbiljnim’ temama, ee, u tom slučaju nam ne gine kolektivna tužba i robija 😀

        1. kolektivna tužba, popularnost, robija…
          ups, nEje taj redosled, aj’ ponovo,
          kol. tužba, robija, popularnost.. mislim stvarno, šta sam ono ‘tela reć’?!? stvarno, ne znam, prosto nisam pametna.. i ku’ ću sad sa frižiderom ?!??! 😆

Ostavite odgovor

