ti ćeš meni lek protiv zavezanog jezika

Pratim tekuće događaje, ljudi se malo-malo, što s predumišljajem, što bez njega, ubijaju i samoubijaju, zarad dugova, što materijalnih, što emotivnih. Ipak, dug je dug. Pošto sam i ja neki ljudov, a volEm i te savremene tokove, reših da se samorazbolim, ali bez predumišljaja, gos’n sudija, časna reč.
Sve ću da Vam Opričam, samo da Vam spomenem i da ste Vi, već po svome zvanju, jedan od vrelijih tokova, blago se Vama. Sve što je u vezi s’ politikU, postaje estrada svih estrada i parada, tako da ne moramo mnogo da se bavimo Vama, možemo da pređemo na moj slučaj.

Jednog utorka, spapodaše me dve ženskice, onako u prolazu, i tutnuše mi u ruku kutijicu univerzalnog leka protiv zavezanog jezika (da, to je ta kutija koju sam priložila kao dokaz br.1). Lek poče da deluje kao iz topa, sve onako iz zatvorene kutije. O’ma’ im objasnih, počev od toga koliko sumnjam u sva univerzalna rešenja, da ne bolujem od te boljke, ne treba to meni, bacile se u pogrešan pos’o, pa od te boljke niko ne boluje u ovoj zemlji, šta im bi da to leče!?!?!? (mada, kad bolje razmislim, samo nepostojeće boljke daju 100%-tan uspeh pri lečenju).. I bla, bla…truć..truć… rastadosmo se bez većih nesporazuma. Ništa tu meni nije delovalo sumnjivo. Povratih se istim putem za par minuta i videh da od ženskica i štanda ni traga ni glasa. Dadoh sebi na značaju, rekoh garant su otišle da leče neku drugu boljku (mislim da traže lek protiv neke druge bolesti). Ali, drugi dan se probudih bez glasa. Gledam onu kutiju koju mi dadoše, mislim da li da je otvaram ili ne, ali jezik mi ne deluje zavezano, mlati on još kako, ali glasa nema. Setih se odjedared – UVRAČALE ME, VEŠTICE, ONIM NJIHOVIM OSMESIMA I OČIMA, KO ZNA ŠTA JE U TOJ KUTIJI!?! I moram Vam još nešto priznati, u tom momentu sam poverovala da žene u Iranu izazivaju zemljotrese, svojim ovlaš pokrivenim kosama i raskalašnom garderobom, koja ocrtava njihova tela. Ne, ne! Nije to nikakva glupost njihovih verskih vođa. Ove dve su jedne od njih, samo što ovde vežbaju za zemljotres. Srbija-Iran, skoro pa isto.
E, pošto se ni sledećeg dana nisam probudila s’ glasom, reših da sebi povisim temperaturu i to sve onako nesvesno. Neću da budem uvračana, hoću da budem prehlađena (i u glavu i u telo). Prepisah sebi neki virus, čisto zbog duga prema prethodnim zimama i godinama, kojima dugujem sve gripe i gripove, koje nisam imala. Ubila bih se ja, reči mi, zbog ovog modnog trenda, al’ volEm život, čak i ovaj srpski, gos’n sudija, još uvek ne znam zašto, al volEm ga, pa to ti je.
I, evo, danas sam BAŠ bolesna, SVE MI JE DANAS, zato i dođoh, sa sve ovim kolutom toalet papira (kao dokazom br.2) i kutijom (kao dokazom br.1), da Vam nesumnjivo dokažem, da sam u toku. Ne brinite, neću da ‘mrem ili tužim bilo koga, nego dođoh, ustvari, da Vas molim da me pustite da izađem za dva dana, zbog dobrog vladanja. Mnogo mi hitno da budem zdrava (bar u telo, za ovo drugo neću da Vas molim). Biću dobra, koliko god da treba, evo obećavam napismeno, samo da mogu da se mrdam bez ograničenja. Mislim nije to tako nemoguće, ako neki mogu da se žene/udaju za 48 sati, valjda mogu i ja da odrobijam svoju boljku za toliko. Aaaaa?? Šta kažete, gos’n sudija? Je l’ može?
I onako, usput da pomenem, kutiju nisam otvarala, prilog koji nađete u njoj nije mito, već znak dobre volje, kod nas mnogo toga zavisi od tumačenja i dobre volje, a meni mnogo važno da Vam volja bude dobro kad se budete bavili mojim slučajem.
Pa, eto tako, do nekog sledećeg toka, u zdravlje i Vaše i moje, gos’n sudija. Toliko od mene za ovo druženje.

16 mišljenja na “ti ćeš meni lek protiv zavezanog jezika”

    1. postoji kutija, zaista! 🙂
      to je reklamni materijal jedne škole za strane jezike.. (taj deo sam morala da izostavim, kvario je koncepciju moje priče 😀 )
      nadam se da mi neće uzeti za zlo, ipak im je ovo besplatna reklama ( za sad 😉

    1. pravo da ti reknem rekoše da se prilagođavaju svakom jeziku (malo falilo da im tad pružim moj) 😀
      al namirisale me i počastile prvom turom nemuštog 🙂

  1. Anketa obavljena na ulici:

    apotekar; Ide odlično… ali svako uzme po jednu kutiju, pa posle više ne dolazi… Ovaj lek treba uzimati duže vreme!

    stručnjak za marketing: Odličan je lek, bar po sloganu. Sećam se da je odlično išao onaj lek koji se reklamirao rečenicom „Izljubite svoje hemoroide u znak oproštaja“

    slučajna prolaznica: Uzmam „spikodin“, ali onda stalno počnem da govorim na engleskom. Čak i sanjam na engleskom – to me toliko ne nervira koliko me živciraju nemački titlovi u tom snu… Meni treba neki „govorin“…

    studentkinja: Uzimam „spikodin“, ali on mi ništa ne znači ako ne uzmem i „razmrsin“ – to je lek protiv zamršenih misli…

    sudija: Imao jedan slučaj nedavno u vezi sa tim lekom. Devojka je tvrdila da je možda uvračana. Oslobodio sam je svake krivice jer je dokazala da ume odlično da govori pišući rečenice. Pokrenuo sam istragu protiv nepoznatih „spikoderki“,,,

    (bilo je još učesnika u anketi koji su ispali u montaži)

    1. I poslednja vest pristigla u našu redakciju:
      “Spikodin, lek o kome se piše poslednjih nedelja, izaziva temPRIČER. Bolest nije smrtonosna, ali sve zavisi od organizma koji napada. Stručnjaci već rade na vakcini i očekuje se do kraja godine da će se pojaviti i na našem tržištu.“ – izjavio je visoki funkcioner dr Kojić, u svom neprobojnom oklopu viteza kornjače.
      Više o ovoj vesti u narednim informativnim emisijama.

      p.s. želim ugodnu dobrodošlicu Darku i slučajnom uzorku, namerno odabranom, iz njegove ulice (ovaj, plana, ovaj, htedoh reći – studije o izvodljivosti) 🙂

Ostavite odgovor

