slovkanje…

prepisivačina od A do Š, već odradile Verkić i Zelena.

A = ALI , ali još samo ovo… (da te pitam, da ti kažem)

B = BRAT/ BRAĆA, bar njih sam uvek imala i imam za izvoz i za glavobolju

V = VIŠNJE, kao mmmmm.. VOJVODINA zato što sam tu.

G = GROŽĐE, kao još malo mmmmmm, GUSAR!

D = DANGUBA, DANAS ću…

Đ = ĐORĐE.

E = EEE, PA SAD!! kao iznenađenje

Ž = ŽELIM DA ŽELIM!

Z = ZAŠTO..? ZAGREB, ZAŽMURI..

I = ISTANBUL, INDIJA, ISTOK, IDEM!

J = JEZERO, JOŠ.. JEBI GA!

K = KUPUSIĆ! KRIVA SAM! KAFAAA!!

L = LIPA (njen miris), LETO, LEPO.

LJ = LJULJAŠKA

M = MORE, MIRISI, MUZIKA, MORAM!

N = NEĆU! NISAM JA!

NJ = (kome, čemu) NJEMU

O = OSEĆAJ, OSMEH! 🙂

P = POLJUBAC (ponovo)

R = REČI…

S = SLADOLED, STIŽEM, KEKS, SUNCEEE!

T = TIŠINA.

Ć = ĆUTIM.

U = UUUUŽITAK!

F = FINO-FINO I FUJ-FINO!

H = HOĆU!

C = CIMET, CVRKUT, CIPELE, CRTEŽ.

Č = ČIZME, luda za njima.

DŽ = DŽAK KROMPIRA.

Š = ŠUMA, ŠUMOVI, ŠUNJUTANJE, ŠUNJALICA!! 😀

37 mišljenja na „slovkanje…“

  1. Sladoled ….. užitak….. hoću. Svidja mi se jakooooooo 🙂
    Napisah ja kod Zelene baš je zanimljivo ovako s’ jednog na drugi blog. Mogli bi malo češće 🙂

      1. Ovo prethodno beše odgovor za Verkića. Pobrljavih načisto. 😀
        Uvek sam za ovak’e ideje i vrzina kola.
        Uhh, ne pitaj, preznojim se i na samu pomisao ‘krompirskog’ džaka, kad živiš na trećem spratu bez lifta, a nije ti do smeškanja koŠMijama, odlazak na pijacu postaje prava avantura. 🙄

    1. Slažem se, Verkić. Dopada mi se ideja. Ja sam uvek ZA. 😀
      Kad bi skupili sve na jedno mesto bio bi to pravi kolaž. 🙂

      p.s. već sam pobrljavila i zadihala se od ovog trčkaranja, čak skoknuh i do suda na koji sat 🙂 ali sva sreća da pravim kuršlus kod sebe, jer mogu da se obrišem, očas posla 🙂

  2. Znaš li ti da meni noge otpadoše. Ti do suda a ja podelih jedno 50-tak rešenja za porez, istrčah se izmedju vas i sad odoh malo krompira pojesti (krompir salate) a onda se vraćam napraviti po par krugova još, Zbilja odoh i do Charolije

        1. Ne moraš da begaš, Zelenko, streljaćemo krompirom svakog ko nas potera (ceo džak nam na raspolaganju), a i Jovanču će privolimo na našu stranu. 😀
          I, evo, reknem ti ođe, umesto kod Verkića (skoro da me sramota, danas me u njenim komentarima ima više od nje 🙄 ), pošto si jedino zeleno što ne hejtujem, poklanjam ti grašak, zeleni čaj i zelenu flašu pelina. 😀

  3. uh ! srecom, nije tezak zadatak …;) samo ne trazi vise, ne jos , ah, ne ! 😉
    ma, napisacu i ja jendog dana nesto …ili bar prepisati iz starih svezaka, obecavam 😉

  4. Reč pod slovom „N“ mi je omiljena, ne znam kako sam kod sebe zaboravila da je stavim. Ja, obično, ne znam šta hoću, ali uvek znam šta NEĆU. 😀

    PoZz!

    1. Uh, Šovlja, kad pogledam sad svoje slovkanje, svašta sam ja zaboravila, al’ ‘ebeš ga, samo ovo stade u deset minuta zanimanja! 😀

      Ali, ali, ali… dobro ti meni došla, pa makar, i da delimo jedno NEĆU! (ima ga za obe, sigurna sam) 😀

  5. I’d have to clinch the deal with you here. Which is not something I typically do! I really like reading a post that will make people think. Also, thanks for allowing me to comment!

Ostavite odgovor

