gasim dan

Zabranila sam suncu da me zove.
Hoću da prigušim pogled i utišam prste,
da osetim ritam koji se diše.
Na oblaku prepoznajem istetoviranu adresu,
nosi toplinu mog doma.
Budni napuštaju orbitu.
Vreme za igru, voštanom bojicom,
produžava svoje trajanje,
na vrhu trešnjinog cveta,
ispod cvrkuta zidnog slavuja.
Crtam miris svog tela
na svilenoj podlozi, izgužvanih boja.
Traže me koraci na putu do novog čula.

7 mišljenja na „gasim dan“

  1. Svidja mi se 🙂 , posebno “ Traže me koraci na putu do novog čula.“,
    nego nikako da te priupitam imaš li ti nalog na twitteru. Pronadjoh jednu Shunjalicu, nadam se da nema dve 🙂

    1. Hvala, Verkić. Pošto je još sveža, verovatno ću je vremenom menjati, ali sad zvuči ovako. 🙂

      E, pa, sad!! Izgleda da nas je ipak dve (malo li je na ovu oskudaciju?!?) 🙂
      Imam nalog na twitteru, ali moram da proverim koje ime tamo nosim, kako sam otvorila nalog nisam se posetila 😳 .. znam samo da le Shunjalica bilo zauzeto..

Ostavite odgovor

