most po most…

Od danas Zelenu zovem Madam, pošto i Electra razmišlja da se pridruži našoj ‘sekti’, reših da izvirim iz Zelenog budoara (nemo’ se biješ Sandalina nisam ‘tela se vređamo, ja to sam’ ‘nako od milošte, palo mi na ovu moju pokvarenu pamet, al ne usudih se da objavim kod tebe u komentarima, gužva u budoaru, a mene mo’š i ti da utepaš solo bez Ali Babinu družinu). Nego, š’a sam ono ‘tela reć’… 🙄
E, da, objavljujem mostove na kojima će se u bliskoj budućnosti nalaziti moja malenkost. Prvi su čisto zagrevanje, ali kad stignem do poslednjeg, eee, to je već mesto gde može da se ‘radi biznis’. 😉 😀

20 mišljenja na „most po most…“

    1. Uff, ne mogu o’ma’ na NJ, tamo su žešće profike, a i gužva je, sestro. Nikad ne bi’ došla do svog parčeta ‘leba. 🙄

      Ali, ako ti rekneš da se ide tamo, ne smem se bunim. 😀

  1. Iju, okasnih!
    Ijao, koliki jeeeeeeeeee, ima da se razbijemo od posla.
    A madam cemo da pustimo na plavi.

Ostavite odgovor

