evrokrizija – koliko para toliko i muzike

Gledila malkice sinoćno pevanje, ali sve pod uticajem ove krizne informative (ne zna se šta je u većoj krizi sadržaj informacija ili novinarstvo, al’ to je već neka druga tema). Četiri zemlje su se odrekle učestvovanja zbog seke (svetske ekon. krize), jedna od te četiri je i nama susedna Crna Gora, ali to ne sprečava gospo’n Đukanovića da dospe na listu (već nekih evropskih iliti svetskih) 20 najbogatijih državnika. Drago mi zbog čoveka, krizira mu samo država, on još uvek pliva (i ne bih ja sad tu tražila neku uzročno-posledničnu vezu, jednostavno stvari tako stoje). Nisu ovo vesti koje me posebno potresaju, al nekako obe saznah u poslednja dva dana, pa ih i spojih ođe. Nisam muzički kritičar tako da o muzici ne bih, ono što primetih, sve onako ženskim okom, krizirale su mnoge zemlje i koje su se odazvale pozivu – dosta žena su na scenu poslali bez cipela. Gledam ih u onim svetlećim ‘aljinama, bosih stopalaca i sve se nešto mislim, aj na stranu i umetničko-scenski doživljaj, al Oslo je to, ‘aj’ neka im i radi grejanje, al vel’ka je sala. Zabrinula sam se. Znam da se žene smucaju gole i bose i od svoje volje, ali ipak. A onda se, danas, nešto mislim možda su i imali za cipelice, ali oni ‘nako simbolično (ipak, cipelke dojdu simbol bogatstva, a ovaj festival je o svemu samo ne o muzici) ih izbrisaše iz budžeta, šaljući poruku svetu (tj. ostatku Evrope) o svojoj ekonomskoj situaciji i otvorenom prostoru za finansijske injekcije. E, sad, pošto je naš Milanče bio na sceni zapertlan od glave do pete da li to znači da mi nismo u krizi?!? Vrlo moguće, jer s obzirom na stanje u našim medijima ne bi me iznenadilo da su pobrkali lončiće i da ustvari kriziraju naši državnici (sramota, ni jedan nije završio na gorepomenutoj listi sa gospo’n komšijom). Izvedoh formulu koja kaže da je stanje države obrnuto proporcionalno finasijskom stanju državnika, zato pevajmo na sav glas, jer mi ne kriziramo.
Evo i muzike s cipelicama, po mom neukusu! 😀

11 mišljenja na „evrokrizija – koliko para toliko i muzike“

  1. Moja sestra je predstavljala Srbiju kada se Evrovizija održavala u Beogradu, iako je sve to farsa ona je upoznala mnoge divne ljude i ostavila super saradnju što privatno što poslovno. Extra projekat je uradila sa Sirusho i Boaz…

    1. Događaji tog tipa ne mogu biti niš’ viš’ od farse, ali daleko od toga da tu nema kvalitetnih ljudi.
      Meni se mnogo više svidela pesma ‘Jutro’, ali tada je bio cirkus posebne vrste, posle toga sam Eurosong gledala tek pre neko veče.

Ostavite odgovor

