stigla…

Kod kuće sam, izgledam i osećam se bolje nego što je dozvoljeno. Smejem se, ali bez glasa jer nije primereno, možda je ipak preciznije reći ‘osmehujem se’. Svi problemi su još uvek tu, ništa nije rešeno i ne postoji indicija da će se bilo šta rešiti u skorije vreme. Bliski ljudi su samo u međuvremenu umnožili svoje nevolje, tako da je zaista nelagodno radovati se pri ponovnom susretu, a tako vam je drago da ih vidite (obuzdavate usne da ne ispadne kako se smejete njihovoj nesreći). Stigla da nastavim gde sam stala i u košmaru se osećam spokojnije nego što bih smela. Htedoh da slavim rođendan (za promenu ove godine me zatekao kod kuće), ali kako da usred priče o problemima provučete takav poziv i ne zvučite sebično i bezosećajno. Slavlje je proteklo tako što sam sebi rekla ‘ok, o svojim problemima danas nećeš da misliš, a ni o tuđim’ i upalilo je. Zvonio je telefon, jelo se, pilo se, a onda je pala kiša i zaspalo se.
Danas je novi dan, prvi u nizu od onih kad se brine.
Srbija je kao vrteška, neko vreme vam prija vožnja, ali ako ne siđete na vreme, posle vam pripadne samo muka. Međutim, kad siđete dovoljan broj puta, sve teže vam pada svaka naredna vožnja.
Već sutra ću postaviti neke lepe fotkice i pisati o novom rasporedu kamenčića na jednoj zaboravljenoj plaži, al večeras me stisla neka tuga i umor u ovoj našoj zemlji, zato odoh da spavam da bi sutra što pre stiglo.
Laku noć, svima!

5 mišljenja na „stigla…“

  1. Tako malo, a tako mnogo sitzanja si napisala, sad ne znam da li da ti pozelim dobrososlicu ili da i ja idem da spavam, jer sisla nisam i kako stvari stoje, sede, leze, spavaju, necu ni ici..Hepi ti brZdej retroaktivno, lavice mala i …ne daj se Ines 😀
    Slatke ti tapete, kao lamperija, htela ih i ja ali ova roze me ubi u ocesa 😀

    1. Hvala, vodolijice! ( 3 dana pre i posle, je taman na vreme, može i bez onog retroaktivno) Čestitke primam do februara sledeće godine, tako to biva s mojiJEm rođusom. 😀
      Hvala i u ime tapeta, mene podsećaju na pisanje po kori drveta, a što se tiče rozLeTA, samo prigušim pogled i vidim zeeeleeenoooo! 🙂
      Nego, želim da i ti siđeš negde uskoro!

  2. Neka si ti dobrodošla, mani bre probleme, što ih više primećuješ ( to mu diodje ko kvasac u mleko) , sve više im daješ na važnosti pa postaju sve veći 🙂 i ..
    srećan ti rooodjendan Schunjo , od ❤
    Pošalji lepe misli i slike života kakav želiš da ti bude u svemir, kažu vraća se garant nazad. Pročitala sam da živiš onako kako misliš, i zato izbaci crne misli 😉 i samo napred !!!

Ostavite odgovor

