razglednice…

Evo, da vas prošetam, malkice. I ne dajte se zavarati, to što ne vidite ni jedan stepenik ne znači da je teren ravan, već da je grad osnovan par godina pre otkrića stepenika. 🙂

Kad napustite kopno, a još ste na pristojnom odstojanju od ostrva, pogled (kroz prozor) izgleda, baš, ovako…

Kiša dolazi u ovim bojama….

..od zemlje do neba (sve boje mora)….

Stari grad na dlanu…

kad vetar reši da se poigra sa svime..

po ulicama Starog grada….

najuža i najkraća ulica (po nekima) u Evropi, (po drugima) u svetu… kako god ne morate biti posebno kršni da bi s oba ramena dotakli obe strane ulice, istovremeno..

ponos i radost ostrva…

Gizmo, po mnogima najstariji meštanin (ovih dana broji svoju 15-tu mačju godinicu)…

i ovaj maneken ima svoju pistu..

stanica u centru ostrva, čeka se lokalni prevoz…

neko bi pomislio atrakcija, ali u pitanju je lokalni prevoz, mada ni on ne može baš svuda da se provuče…

Šunja se ipak šunja. 😀

15 mišljenja na „razglednice…“

  1. Lepo si se prošunjala 🙂
    Grizmo je extra lik , a lokalni prevoz-treba doživeti 🙂
    Sećam se da sam se kao mala slikala na magarencetu na plaži, pojma nemam gde, možda je bio Ulcinj, ali od tada me nisu videla magareća ledja. Valjda u nedostatku istog poturam svoja gde mogu 😉

    1. Gizmo jede isključivo ribu , malo koji turista je obavešten o tome, pa meštani luduju od svakojake hrane-đubreta koju mu davaju, a on uredno ostavlja za sobom. Mleko ne pije, a prošeka nikad nema viška da bi proverili da li je ipak tajna dugovečnosti i kod mačaka u zdravoj hrani i piću. 😀 A ti, da si, iz ovih stopa, počela izmicati svoja leđa, ako nema magarećih, nema potrebe ni za tvojima.

  2. Sve si nam lepo docarala, jedino mi se ne scidja ona slika gde su se spojili nebo i more, vidi se neka zena kako plivki, e sto mi to zasmetalo, ne znajem 😀
    A gde se nalazi ovo preslatko mestasce?

    1. Zamisli koliko je meni bajka samo smetala pri fotkanju. 😀
      Šalu na stranu, mislim da je Nemica, ima neku manje prijatnu facu, ali žena je ‘iskanirala’ preko celih donjih leđa nekog zmaja koji bljuje vatru (zamisli mog zaprepašćenja kad je izronila iz vode dok sam ja ulazila?!?!), tako da joj ova prednjica dojde kao lepši profil. :mrgreen:
      E, svi poludeli za tim privremenim tetovažama, a kud svi Turci tud i mali Šunjo. 😆
      Inače, ostrvo je Krk, mesto Vrbnik.

        1. Zelena, taj naziv im ostao još na ‘starohrvatskom’ pa sliči. 🙂 Inače, ovaj put sam dobronamerno dobila plavicu po miški zbog moje ekavice. Pošto sam žensko valjda mu bilo lakše da me zvizne po ruci nego preko usta, ludaka na sve strane. Dosta sam se brčkala bez zameranja, valjda je bilo vreme i za neku neugodnost. 🙂

  3. Lepe slike, a najlepsi najstariji stanovnik mesta 🙂 Mada i one ulicice su me podsetile na prisnost ljudi koji u njemu zive.. Koracala sam nekada tim stazicama, i opet bih …

Ostavite odgovor

