nespretno..

15 mišljenja na “nespretno..”

  1. ŠTA GOD ti da postaviš – lepo je i ima dublji smisao. Eto, da linkuješ i Dragana Markovića Palmu ja bih ga odslušao sa punom pažnjom… zato nije pošteno – piši, dete moje, piši, ne linkuj! 🙂

    1. Kod nas u zgradi postoji čika koji se zove P. K. S./ PKS, (nekad mu je ime sa tačkama a nekad bez, još uvek ne znam kako mu tačno piše u krštenici, ali čita se predsednik kućnog saveta), on redovno na oglasnoj tabli u prizemlju, nas obaveštava o pravilima kućnog reda i kaže da nije dozvoljeno uznemiravati komšije od 14-17h, zato u tom periodu linkujem, pisanje bilo kakvih gluposti i aktiviranje ove pokvarene glave završilo bi mojim iseljenjem, garant. 🙂

      1. prosto ne verujem, prekidašššš me ovako brutalno u osmišljavanju mog sledećeg posta o predsednicima kućnih saveta!!! no, opraštam ti, kao i sve drugo… kao ČLAN kućnog saveta moram da PRIMETIM da tvoje ispisivanje tekstova u periodu od 14-17h rezultuje bukom u MOJOJ glavi, ne i u glavama ostalih članova kućnih saveta, tako da te molim da… nastaviš bez diskusija, da ne bih ja morao da vičem. 🙂

  2. Dangubim? 🙂 Svaki moj post je balega pored puta naspram tvojih uzrečica i još mi se vadiš na VOJSKU? :-)) Mirna budi, pristupi pregovorima poštenim…. 🙂

  3. „Reči su moje igračke“ – reče neko, ja citirah… samo ne znam zašto sam sad ostao bez teksta???

Ostavite odgovor

