žuuuuuurkaaaaaaa u najslađim slikama!!!

Drugari (svi vi sa desne strane upisani) samo da vam kažem koliko vas volim. Ovako u mojoj glavi izgleda ova blog-kućica šunjutanja i svi vi koji svraćate u nju.

ovako Šunja izgleda dok organizuje žurku….

mmmmmljac… ako me pitate ovo je savršen zalogaj…

adekvatna rasveta…

uz adekvatno piće….

i muziku, koja dolazi sa našeg ljubimca…:)))

E, sad je pravi trenutak da vam poklonim nešto….

Da,da. Sve je za vas. Znam da nije mnogo kad se podeli, al, eto, sitnica od mene (možete slobodno da prevedete i u mito 🙂 ), ja ću se već nekako snaći, jer nije sve u novcu….

…ima nešto sitno i u čokoladi… :mrgreen:

Hvala vam što ste prethodne godine bili ovde za mene i učinili da šunjutanje živi. Neki bi rekli da je ovo vrlo njanjav blog, ali ako su osmesi njanjavi, želim šunjutanju da bude još njanjavije u narednim godinama, a svakome od vas da sačuva onaj deo sebe koji prepozna u likovima sa torte ispod….

Aaaa, saaaaad, svi zajedno jedan veliki osmeh, jer kakva bi ovo žurka bila bez fotkanja?!?!?!

SREĆAN NAM 1. ŠUNJAVI ROĐENDAN!!!!

p.s. čestitka je trebalo da izgleda skroz na skroz drugačije, al Šunja se izgubila u poslastičarnici. Katastrofa!!! Do sledećeg rođendana je više ne puštam ni u pesak. 😀

23 mišljenja na „žuuuuuurkaaaaaaa u najslađim slikama!!!“

  1. Čini mi se da sam prva. 🙂 Draga naša Šunjava devojčice, srećan blogorođendan i hvala na tortici. Jesi Šunjava, ali nikako nisi njanjava. 😉

  2. Čestitam PRVI Šunjodaaaan. Navratih slučajno, nespremdan pa nisam kupio nikakav poklondan. Ali uvek u džepovima ponešto imamdan za takav slučajdan. Evo ti poklanjdam tri kamička, jednu osušenu glisu, pola klikera i jedno izgužvano paunovo pero kojim još mogu da se pišu njanjave pričice. A sad daj uši…

    1. Hej, Arhci,
      taman imam dva štapića za pecanje da se smeste između tri kamička i one osušene gliste koju ćemo da podelimo umesto klikera za pecanje paunovog perja, njime ćemo okitimo sve drugare iz Šunj ulice. Umesto krila napravićemo svakom po dva oblačka na leđima i nek leeeeteeeeee, još dugo, dugo….. 🙂

      I ne dam uši!!! Pa, ja dišem na njih!!! 😀

      p.s. Hvala, puno, mnogo i previše, na ovako svešunjavim poklonima i već imam u planu da ti se revanširam sa jednim plavim kamionom s prikolicom, a u prikolici dva brda karamela, al onih od lešnika. E, da, i nemoj nikom da kažeš, to će biti iznenađenje za tvoj archshunjdan. 🙂

      1. A ‘oćeš i ti da se ušunjaš u tom plavom kamionu karamel boje, ako ja, naprimer, odlučim da svoj Archidan proslavim na mestu zločina i sve vas pozovem da budete moji saučesnici u tom zločinu, i kao svi kriminalci se pojavite pod maskama???

        1. Hooooćuuuuuu!!! 🙂
          Imam savršenu masku bandita s gusarskim povezom za oči, crtanim ožiljkom na licu i puškom na vodene zvezde. Kad nanišanim one se prospu kao vatromet i na sred vode zapale logorsku vatru na kojoj možemo da pečemo rođendanski kukuruz. 😀

  3. ovo je podlooooo, sad mi se jede (a kad ne?) slatkoooo :))))) ubi me totalno! 🙂

    Izbor je presladak, kao i tvoj blog 🙂

    A da nas za sledeći rođus pozoveš da torte i probamo? 😀

    1. Lina, curo fina,
      priznajem, šunjavi sam podlac, al to mi je vrlina! :mrgreen:

      Evo, do sledećeg rođendana naučim da pravim jednu od ovih i zovem, ALI molim te da poneseš sve sličice u glavi jer nema (čak ni teoretske) šanse da iz mojih ruku ispadnu ‘vako lepe! :šmrc:

      Hvala! 🙂

          1. Valjda će biti dosta za obe (daj meni makar da ližem šerpe od filova) a kad sakupim sličice mojih torti postovaću ih …čisto da znaš šta ti nudim 🙂

    1. Hvala, Mala B! 🙂
      Bio je ovo predivan dan, sa vrlo dragim ljudima i gomilom lepih vesti. Ljudi, s razlogom, sebično odlutaju u svoje živote, samo da bi nas bezgranično radovali kad se ukaže prilika za novi(stari) zagrljaj. 🙂

    1. “Sanjar i za stolom putovanja pravi:
      može i na mjesec: i dalje od zvijezda.
      Nemoguće tek je doploviti Javi.
      Naša java, to je cvrkut, bezbroj gnijezda.“

      Exxx, da ti se zahvalim sa još malo Ujevića… za tebe od mene 🙂

      A kad porastem možda i ispadne nešto od mene (neka glupost biće sigurno :mrgreen: ). Za duvanje neću niš’ da ti reknem, danas sam fina. 😆

  4. SREĆAN TI RODJENDAAAANN 😆
    Divne su torte, evo stižem )))))))))))))
    Drago mi je da si ovde sa nama, eto…)))

    1. Hvala, Veco! 🙂
      Čudesne su, prava umetnička dela koja se jedu. 😀

      Meni je još draže što si sa ostalim drugarima prošunjala prvu godinu na ovom blogu i učinila ga posebnim prisustvom svog Veshtichanstva. Eto! 🙂

Ostavite odgovor

