kad ti ispričam, nećeš verovati…

– Vraćam se jutros od zubara, kad… Znaš ono novo gradilište u centru? E, od tog gradilišta mreža, kojom je ograđeno, me srušila i poklopila nasred ceste. A ja, kao ja, zapetljana u mreži, slavim mesto svog pada, jer tik do mene leže merdevine koje, evo, ni sad ne mogu da skontam kako, su pale zbog običnog lahora?!?!?
– Lako je tebi da se smeješ, kad te ne boli.
– Da, znam, to može samo meni da se desi.
– Naravno da mi je svašta. Sredila sam desnu šaku i sva sam pobrljavila, nemam pojma gde sam lelujala u tom trenu, imam prekid filma sa svim gužvavim mislima od tog napada na beton.
– Sad me, više od svega, bole sve nesreće i nepravde koje drugima deluju smešno. Ima da uzvratim napad, al ovako ugruvana moraću da sačekam neko ‘kasnije’ vreme ili gluvo doba noći (kad radnici ne budu prisutni), da se osvetim toj provokativno narandžastoj mreži za lov.

– Kako, zašto te zovem?
Pa, hoću da mi daš svoje makaze za šišanje žive ograde, oslobađam svoju ulicu.

27 mišljenja na „kad ti ispričam, nećeš verovati…“

    1. Charolijo, večeras se smejem i ja, ali samo zato što mi nije ništa. 🙂
      Ne želim ni da mislim šta bi bilo da sam završila ispod merdevina, to mi je samo na sec proletelo kroz glavu dok sam bila na zemlji i bilo je sasvim dovoljno.

    1. Perlice, izgleda da hoće, ne znam da li je Merkur opet prolupao ili je nešto drugo u pitanju (moram se raspitati kod Zelene, ona bolje stoji s planetama).
      Oko mene se par njih organizuje za pronalazak neke vrste astronautskog odela za letenje u normalnoj sredini, jer smatraju da me ni dva brda kamenja po džepovima ne može zadržati na istoj. 😀

  1. Shvati to ovako: „I pad je let“. Ovo je rekao neko pametniji od mene, ja samo prepisujem.
    A za noćašnji napad odmazde na gradilište, mogu da ti pozajmim maskirnu uniformu, dobro očuvanu.
    I čuvaj se da ne padne neki prozor. Jedan je već pao, tamo neke četerestreće ili koje već beše. Nemoj da osvane Veliki naslov u novinama „PROZOR JE PAO“. Molim te… čuvaj se prozora!

    1. Hmmm, znači ja letela do betona, može. 🙂
      Hvala, Arči, uzimam uniformu, da maskiram ‘letačicu’ od jutrosKE, a za prozor nemaš brigu, meni se zamerila ograda koja je daleko od njega. Mada, mogla bih da sredim i to staklo iz daljine, kad ga već spomenu, da osvetim i četrestreću ili koja već beše. 🙂

  2. Merkurovski je miran, spicila te smotanost i ko zna di si ti zevala 🙂
    Dobro je i kako ti rece, kako li je tek betonu 😆
    Ha i kod mene ima ziva ograda, upravo jedva objavih post o tome. Ima neka tajna veza… 🙂

  3. sta mi je sa sklapanjem recenica nocas i post mi je nabacan, bice da sam i ja pala, na glavu pa se ne secam 🙄
    pogle` mi kometar, aooooooo 👿
    upravo jedva objavih post, ko jos ovako sklapa recenicu? 👿

    1. Zeleniš, kad se šunjaš ovuda u ove sate, može da te spiči samo šunjaLost, a za rečenice ne brini, ja te sve razumela i sad se pitam šta fali njihovom sklapanju 🙄

      odoh sad do tebe da potvrdim tajne veze 😀

  4. To znači samo jedno.Nije te dovoljno bolelo kod čika zube.A sve je u ravnoteži :)Što među zvezdama ,u ovom slučaju,planetama,što u nogama 🙂

    1. Some-o-p,
      biće da je ravnoteža kriva za sve, posle astronomskih računa kod čika zube, morala sam da poljubim zemlju, kad već ne mogu ispod nje. 😀

  5. Bogatija za još jedan pad ? ))))))))))
    Dobro da nisi povredjena ozbiljnije, ko bi nam pisao ovde bre ?)))))))))
    PS: čuvaj se, svuda su zamke 😉

    1. Upravo se reših letećih merdevina i podivljalih ograda. Makaze nemoj da te plaše, njih čuvam za Sneška Belića, reših da ga malo bolje naoružam, ipak, on nam čuva osmeh preko zime.

      Saveta, hvala na lepim rečima i dobrodošla u oslobođenu Šunj ulicu. Nadam se da će ti se dopasti način na koji se igramo ovde.
      Šunjalica 🙂

    1. Saveta,
      verujem da svaka lepota ima svoju cenu (tj, stradanje), jer pri susretu s lepotom, ma koje vrste, obavezno strada ravnodušnost. 🙂

      I sunce je više sunce, posle kiše. 🙂

Ostavite odgovor

