To sam…

Dio svoje duše poklanjam
svaki put kad stanem pred vas
i nema tu šeme
to ide iz mene
radim što volim i znam.
Kad otvorim oči ja nastavim san
smiješkom dočekujem dan,
mogu reći bez riječi,
mogu dodati stih.
al’ da li itko zna
tko sam stvarno ja?

………
jer pjesma je sljepa,
kada je ljepa,
ona svakog dotakne.
Duše kad ima djeli je sa svima
i tu sam negdje ja…

PS – some(op), sačuvah nešto i za sebe … 🙂

8 mišljenja na “To sam…”

  1. E da znaš da sa uživanjem slušam….Imaš na torentu dva dobra koncerta …jedan je iz 2008 a drugi je sa big bendom zagrebačke filharmonije 🙂

Ostavite odgovor

