šećeru…

dobih ovu pesmu večeras i ne mogoh da izdržim a da je ne podelim sa vama… 🙂

16 mišljenja na „šećeru…“

  1. E vala bolj dobrodošlicu kući nisam mogao da poželim 🙂

    Davnih dana sam ovo slušao.Već sam i zaboravio 🙂

    godine…godine….

      1. Jesam,zavrnuo sam rukave…očešljao se…spremio termos kafe…pucketam prstima…uzdah na nos-izdah na usta…stavio knjigu naspram sebe…i mislim da sam spreman za narednu rečenicu 🙂

  2. Jo, jo,joooo, pesma je extra, dobih je od jedne mile prijateljice koja je na poseban način vezana za nju. Kupila me na prve dve sekunde skroz:-)
    P.S. radujem se za zeleni komp 🙂

Ostavite odgovor

