mazanje očiju…

Dodjoh da vam kažem kako sam ovde, a nisam.. Ali eto, ako vas ipak neko priupita, recite da jesam, a ja ću vam već reći gde sam zalutala.

24 mišljenja na „mazanje očiju…“

  1. Otišla da nebere najlepše reči za svoje priče ))))
    To ti piše na vratima , lepo sam videla svojim očima))))))

  2. mazanje ociju = dugo nisam upotrbila ovaj izraz…. neka kod tebe bude to lepo i sareno kao na ovoj slici, kod mene je trenutno u onom drugom kontekstu 😀
    Uzivaj ma gde bila… verujem da si samo malo vise nevidljiva, za oci ali za srce si tu…
    ako budes zelela ti nam javi, mozda nam ta tvoja magicna toplota i boje zagreju srca… kod mene snezi, jako, vec od podne i nema nameru da prestane, idem sada u cizme lopatu u ruku i da ocistim sneg oko kuce 😆

    salji boje… 😀

    1. Sarah, ma i mažem i lažem vam oči, nadam se da mi nećete zameriti, reših da se ponovo malo igramo. Zato sam se i pozvala na boje, pomislih da će duga na snegu uspeti da nasmeje oči. 🙂

Ostavite odgovor

