Lepo da lepše ne može biti

Proveravam prognozu na netu za naredni dan. Nacrtano lepo vreme. Odlučujem da ću se dići pre nego što je pristojno za slobodnu subotu i otići na doručak negde sa dragom osobom. Hvatam se u koštac sa četkom za feniranje i na kraju, nije sjajno, ali sve je bolje od onog pokretnog žbuna. Odlazim na spavanje, nasilno se budim. Tren ne olakšava ni najmanje što čujem muziku koju volim, ali na nogama sam.
Pravih prijatelja je malo, a prijatelja sa kojima možete da doručkujete rano i pri tome još i uživate, je još manje (ovde ne računam zakasnele doručk(ov)e prenete u naredni dan zbog neprospavane noći).

Sedam u kola, posle 60 km doručak počinje u ugovoreno vreme, u 9h. Nisam od onih što redovno obeduju ujutru, uglavnom mi se prvi obrok sastoji od šolje kafe, ali ovo prija i, naravno, kafa posle svega da potvrdi zadovoljstvo.
Pozdravljamo se i odlazi svako za svojim obavezama.

Nema gužve u Bulevaru i prodavnice su skoro bez ljudi. Ako izuzmemo kozmetičke tretmane, haljine i štikle, ništa vam ne daje više potvrdu da ste žensko od šopinga. Posle četiri dana čisto muškog posla, počela sam da gajim neke sumnje i reših da se sama sebi potvrdim.

Vrlo brzo vreme je otišlo na sasvim drugu stranu od prognoze. Kiša je radila svoj posao, a ja sam gunđala sebi u bradu, a sve češće i u kosu, kao za inat šnale nigde nisu mogle da se kupe, a moja frizura je nestala sa lepim vremenom. Mozgala sam da odustanem od svega i zavučem se negde na čaj i kolače.

Pametan predlog. Ok, još ova radnja i odustajem.

Ne vidim svoje pokislo lice. Žbun je preuzeo moj odraz u izlogu. Bezvoljno ulazim u radnju i još bezvoljnije izlazim. Stiže poruka.

Ma, ko je sad? I gde je fon? Da, možda ga i nađem u torbi, danas.

Kroz žbunčić na mojoj glavi izleteo je glasan smeh, izazvan jednom tako bezazlenom porukom. Naravno, za takav ispad uvek se nađe publika. Osetila sam par pogleda na sebi i nije me bilo briga. Bila sam dobro sakrivena iza nečeg oko čega sam se patila pola sata prethodne večeri.
Kiša nije bila jaka, a šteta je već bila načinjena. Odustah od prekida avanture. Skecher-sice, moj verni saborac u špacirung akcijama, su savršeno oruđe za samoubistvo po vlažnom terenu. Kad god me zatekne kiša u njima pomislim kako se u Zagrebu nisu klizale kad su kupljene. Ma, mora da su susjedi smutili nešto da me polome na našem terenu (mada bilo je takvih i ovde posle za kupiti, ali ne odustajem od svoje teorije). 🙂 Preživeh nekako ulazak u Ziru i sve pešačke prelaze do kola. Celim putem sam videla sebe kako negde padam, ako ne usled ‘klizavog’ terena, a ono sigurno usled nečijeg pogleda. Čim osetim nečiji pogled na sebi, na ulici iz ravnog betona izraste stepenik. Provereno je toliko puta da sam se već sasvim odomaćila u svojoj trapavosti (ipak, apelujem na vaš pogled ako se ipak negde sretnemo da me izbegne, ne znam koliko još moja kolena mogu izdržati susrete sa tvrdim terenom). Stigla sam i vama da se javim u pauzi za ručak.
Ipak, pad je bio neminovan. Pala je drugarica. Na sreću, šteta nije kosmičkih razmera. Preživele smo današnji dan.

Stigoh kući u jednom komadu i s nešto kesa. Tiha snaga me još malo drži dok mrak svojim lepljivim prstima štipa mi pogled, reših da vam kažem da sam posle svega dobro.
Ma, kad bolje razmislim nije bilo nikakve greške u vremenskom crtežu za danas, bilo je lepo vreme, ali sledeće subote, ipak, pazarim u tržnom centru. 🙂

22 mišljenja na „Lepo da lepše ne može biti“

    1. Zeleniš, kad je sklisko Mile voli disko, raz’meš?!?! Ma, ako i ne raz’meš nije greda. 🙂
      Žbun i kosa nije isto, to su dva ‘predmeta’ koja ne možeš u isto vreme da šetaš na glavU. 😛

      K(a/o)pito?? 🙂

  1. ha, sta ti sve znas…. i podsetila si me da sam i ja imala jedan takav zbun, al` ja imam lek: posle troje dece, zbun popustio… sad je sasvim pristojnih razmera….
    resenje: daj ga dalje…
    🙂

  2. Trebam li da ti kazem da ja po kisim dobijem lokne 😆
    a sama ne umem da ih ispravim hihii 😉
    vazno je da je neka kesica stigla sa tobom…
    odlicna prica,evo ne gledam te 😆

Ostavite odgovor

