Istrgnuta FB stranica

– deo današnje početne stranice –

*****************

Za koju
godinu vencanje ce izgledati
ovako:
Maticar: -Da li vi pristajete da
promenite fejsbuk status iz
„single“ u „married“?
Mladozenja: -Da.
Mlada:- Da.
Maticar:- Molim kumove da pridju
i kliknu „like“…

***********

‎“Uloga prijatelja je da bude uz vas kada griješite. Kada ste u pravu, svi će biti pored vas.“ -Mark Tven
***********************

dodji na sex…nestalo mi kafe.. 😀

****

Чак Норис може сакрит’ сузе к’о Марина !!!

**************

Cakana, stigao je tvoj muskarac!! 🙂

***************

I današnja vest na sajtu B92:

DA LI JE POTREBNO ZAŠTITI ZDRAV RAZUM ?

Poljsko humanističko društvo predložilo je da se u Poljskoj zakonom zaštiti i zdrav razum, odnosno pravo na racionalno razmišljanje i odbacivanje praznoverja, isto onako kako je krivičnim zakonom predviđena kazna za uvredu verskih osećanja.

************

I tako….Ne pitajte me šta mislim.

16 mišljenja na „Istrgnuta FB stranica“

  1. ja malopre po opstem naredjenju morao da obrisem profil… ali nije mi zao sto sam onu gomilu ljudi morao pojedinacno da brisem (i to je nareedjenje – ne samo da se deaktivira profil!!!) nego mi zao onih igrica koje sam igrao. Zunga je imala super igrice – bas pravi smradovi…

    Grrrrr, moracu na netu da nadjem nesto alternativno da instaliram u laptop i gradim grad kad ne mogu na fb…

    A statuse nisam citao na fb, kao ni chat – mnogo bi bre nesto sitno tamo… pola stvari ne vidim (cak sam i oftamologao obisao zbog toga – ali nije problem do mene hehehe – to je dobro).

    1. Ivane, šta prethodi opštem naređenju za brisanje profila?? 😯

      Igrice ne smem da igram jer nemam meru u tome, zato kad mi dođe žuta minuta dohvatim se dobrog starog flipera i svi srećni. 🙂

      Čini mi se da je fb-chat najveće zlo u toj priči, uglavnom ne radi kako treba i pojede sat kao iz topa, zato me tamo najčešće nema. Statuse iščitam koji me dopadnu u datom trenu, i to je to. Posle toga završim na blogu, kao pravi manijak. 😆

  2. Ajvane? 😯
    Volim FB, chat jock, kucam k`o za platu ako ga dignem d`izvinete, ne mogu, prozujim i blogodarim najvise 😀
    Shunjava, nemo` me cukas u celenku tol`ko, pocrvenece:P *

Ostavite odgovor

