politički nesvrstana

Ize’š mi sve, ipak, jesam.
Prvo sam mislila da ne mogu biti jer to znači da imam bar dve opcije od kojih se ograđujem, a kod nas jedino postoji desetak varijacija jedne iste opcije. Iskreno, ne znam ni da li sam za monarhiju ili republiku. Ne znam ni da li sam za sebe, jer da jesam bila bih u nekoj od varijacija, pošto me nema u varijacijama, onda nisam ni za druge.

Ako nisam ni za sebe, ni za druge, mogu biti samo vanzemaljac.

Zato – šišarka!!! (ostatak vanzemaljaca neće tražiti prevod) 🙂

5 thoughts on “politički nesvrstana”

  1. Šunjo, ma za sebe si, kako nisi 🙂 U suprotnom, ne bi nam ovde poklanjala svoju dušu 🙂 Naravno, onoliko, koliko ti to želiš. Prema tome, dobrovoljno potvrđuješ onu ( malo prilagođenu ) „Ko je za sebe, taj je i za druge“ 😆

      1. Eh, kad bi svet bio osuđen na takve kao što si ti, čak i bez tog ‘više, bolje, jače’, gde bi mu
        bio kraj?! 😀 😆

Ostavite odgovor

