hajde da se njuškamo..

Znate kako naiđu ljudi i zaspu vas najintimnijim delovima svoga života. Pojave se u redu pred šalterom, na sedištu do vašeg (neke čekaonice, autobusa) možda su bili soba do vaše na letovanju/zimovanju. Priča krene sasvim bezazleno, vi se prvo osmehnete, sasvim blago, onda malo šire, po tom ljubazno dodate neku reč i upecani ste za ceo život. Nisu nasilni ali znaju biti opterećenje. Vi sve to prihvatite, ni sami ne znate zašto al čini vam se da je u redu. U vašem životu nema mnogo turbulencija ili ih vi bar ne doživljavate tako, prihvatate spremno sve što vas zadesi. I dobro i loše, znate da je sve deo igre i stoga ništa ne izaziva smak sveta. Međutim njihovi dolasci i pozivi vremenom postaju sve agresivniji – zašto mi nisi rekla, pa, zar da saznam od nekog drugog, pa ja sam uvek tu za tebe i šta sad ima novo? nemoj slučajno da si rekla ništa, jer ja već znam…!?!?

Nešto se mislim, ako već psima treba staviti korpicu na njušku kad ih puštamo među ljude, što ne bi i nekim ljudima stavili tu istu korpicu, na određene teme, bar dok su među ljudima. Po vrsti korpice možemo pokazati kog prijatelja koliko cenimo. Kožne možemo da poklonimo onim dražim, a najlon izdanja onima koji to nisu. Koliko god korpe koštale, biće to pametno uložen novac.

17 thoughts on “hajde da se njuškamo..”

  1. Odlična ideja. Bilo bi još bolje kada bi neko smislio kako da se stavi korpica nekim ljudima koji svakodnevno trabunjaju po raznim forumima na netu, Za sada jedino rešenje je da ih čovek zaobilazi, mada je ponekad potrebno izvesno vreme da ukapiraš ko je ko.

    1. Saveta, njima najbolje da isključimo internet. hihihihi
      Nije ni malo bezobrazno s moje strane, u ovako krizno vreme jedan račun manje svakog meseca mnogo znači. 😀

    1. Mala B,
      da, oni zlonamerni su baš nesrećni, al ima onih koji i nisu zlonamerni samo ništa ne mogu da zadrže za sebe, pa opet sve dopliva do onih prvih.

  2. Revolucionaran izum.Patentiraj.I počni da deliš ovde na blogu.Možda će ove korpice pored „lepote će…“ spasiti svet.Rezervišem jednu.

    1. TamoIOvde,

      prvo, dobrodošao u šunjutanje bRez korpicU, a
      drugo, će ti rezervišemo jednu.

      Nego, ti to za sebe ili za nekog drugog (zbunUla me sad Zelena), pitam zbog veličine. 😀 😆

        1. TamoIOvde,
          primećen si da se šunjaš u sviđanjima, ali tek sad mi se ukaza prilika za zvaničnu dobrodošlicu.
          Drago mi je da si ovde, kad nisi tamo. 😀

  3. naknadno sam se setila da imam komšinicu povrh moje bašte
    koja jutrom mrzi sebe a do uveče ceo svet i
    mene već 13 godina proganja koliko sam ovde da joj dođem u posetu da, razume se, ogovaramo komšiluk,
    stalno se vadim na hipertenziju ali ne pomaže,
    možda bi korpica pomogla, ima veliku glavu , treba veći broj

    1. Saveta, kod nas u zgradi za sutra u 10 pre podne zakazan ZBOR stanara, a mesto zborovanja je ispred mojih vrata. Ne znam šta je povod okupljanja, ali će bar desetoro ljudi pričati istovremeno, to je jasno, kao što je jasno i da je sutra nedelja.
      Upravo razmišljam da je možda ekonomičnije i zdravije da nabavim sebi čepiće za uši, nego svima njima korpice.

      Za tvoju komšinicu ćemo naručiti XXL. 😉

Ostavite odgovor

