dokazano – glupost boli!

Ću poludim, ‘ladno me fejs blokirao (?!?!?) kao da sam neki manijak (ovde da ćutiš, nemaš pravo glasa, jer te niš’ nisam pitala, znam da jesam, al sam sad rešila, baš, da nisam i tako!!)…
Zezala se s drugarom preko inboxa i još mi on prvi poslao poruku kakve su ovo lude šifra, ja ništa ne kontam, a kako i da skontam kad se kuckamo skroz nepovezano s vremenom, prostorom i smislom. Odjednom izbaci i meni dva, tri puta pre slanja poruke da moram ukucati šifre jer sam postala prebrza za fejsbuk, a sadržaj koji šaljem mogao bi biti uvredljiv za osobu kojoj je upućena poruka. Provereno znam da ovaj lupež nema šanse da se uvredi, nema on taj nerv, u genetskom kodu mu napravili propust kad su mu pleli one lance što to noseDU… i tako, uredno prekucah sve šifre, malo bezvoljno i s negodovonjam, al ukucah sve što tražiše.
Kad cvrc, Jopet iskoči obaveštenje, ali ovog puta da me fejs blokira, a blokada može da traje od nekoliko sati do nekoliko dana?!?!!?
I sad nema šanse da privatno komuniciram na fejsu, pokušah ali neće (sve mislim možda me blokiraše samo za njega, ali Milojka nema da može, svezali mi prste i privatnost, ta gde to ima!?!?!).
EvE me ovde, ‘oću da kukam iz trećeg krajnika.
Znam da se ne uklapam najbolje u fejsbuk družinu. Nemam bojler ni na jednoj fotografiji, ne umem da koristim savremeno ćirilično slovo W, još uvek se koristim onim starim L/Л. U svome imenu i prezimenu koristim samo znake iz matične knjige rođenih, a fejs do sad najčešće koristih kao vid razonode, koji je je to upravo prestao da bude!!! I zato, ššššššššššššššššššiiiiššššššššššššššššššarkaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Zahtevam da mi se vrati pravo na moju glupost!!

17 mišljenja na „dokazano – glupost boli!“

  1. heheheh – ja sam im na tapeti od 2006. godine (ranije sam i ja pisao al ne vredi). Nekoliko puta me blokiraju ne na par sati ili dana nego ni manje ni vise nego na 3 meseca, a razlog je bio sto sam mnogo vise cackao mecku u p… nego sto sam koristio za navedene svrhe – „cero jesi se slikala, hoce cale da šora“.

    Sve u svemu, poslednji profil koji sam gajio 8 meseci i igrao one razne igrice (ah poker) mi je opet izgasen, A najnovija vest jeste da mi je i blog – ivanb.co.cc tj. sav sadrzaj sa njega blokiran, tj. ne moze da se nista sa tog sajta postavi.

    A znam i zasto sam im zapao za zub, jednostavno im smetaju oni koji ne zele da fb koriste kako su oni projektovali.

    Tako da jebes FB, moze covek da komunicira sa prijateljima na 1001 nacin a da nije fb u pitanju.

    1. Ivane, naravno da fejs nije vredan veće buke i da sa prijateljima komuniciram i na druge načine. Nisam poput tebe da čačkam mečku, juče sam imala naporan dan, a vreme ga nije učinilo ni malo lakšim. Konačno kad sam uveče sela za komp i počela da se smejem svom danu, blokirali me. Post je rezultat trenutne neverice i nemogućnosti da promenim išta, odnosno spasavanje mog preostalog mira pred spavanje.
      Danas je ta blokada samo razlog više za osmeh. 🙂

  2. E, svašta 🙄 Menjaju ceo sistem koliko sam ja primetila, tako da me ne bi čudilo ako i mene u nekom trenutku budu blokirali, a da ne znam ni zašto ni kako. Inače, ovo nije jedini slučaj za koji sam čula u poslednje vreme.

    Javljaš kad budu odlučili da si opet ‘pogodna’ ? 🙂

    1. Ćakulanje, ponovo radi bioskop! 😀
      Vratiše me među pogodne, sad se pitam da li to treba da mi laska ili ne?

      Hmmm, ‘pogodna’ po njihovim standardima.. c c c 🙄

  3. ahahhaa, nemas bojler na slici! pa nemaju ni one bojlere, no uglavnom vrata i plocice:))) e, odlican 5 za post, nego kakvu diplomu?

    1. Suzana, svašta videh na profil-fotkama, veruj mi da su mnoge okićene, što bojlerima, što ostatkom ‘toaletnog nameštaja’. To ne znači da je moj bojler manje voljen od njihovog, kao dokaz svoje ljubavi mogu da priložim očuvanu garanciju tog belog golema i sasvim solidno znanje o zameni grejača u istom. 🙂

      Ponovo mi je odobrena privatna prepiska, sad kad malo bolje razmislim možda zbog nešto pločica na jednoj fotki, koje nisu iz kupatila već iz kuhinje i to tuđe, čim fejs sazna da je obmanut ima opet da me blokira. 😀

      Suzi, po završetku studija dobijemo (samo) uverenje o (svršetku), a posle hiljadu meseci nam tutnu i urolovano kartonče s kojim možemo zajedno da se ‘besimo. 🙂

Ostavite odgovor

