naljuti se ako možeš!! :)

Dobih danas ovo od drugarice i reših da podelim sa vama. 🙂

Vaspitacica u vrticu pomaze detetu da obuje cizme, koje je pitalo za pomoc.
On je gurao, ona vukla, ali cizme nikako na noge.
Kad su obe cizme bile navucene na jedvite jade, vaspitacica je bila sva u
znoju. Skoro se onesvestila, kad mali rece:
„Cizme su na pogresnim nogama.“
I stvarno, bilo je tako. Nije bilo lako ni skinuti cizme, a kamoli ponovo ih
navuci. No, na kraju su bile cizme svaka na pravoj nozi.
Mali tada objavi:
„To nisu moje cizme.“
Vaspitacica se ugrize za jezik da ne bi zavristala.
„Zasto mi to nisi pre rekao?????!!!!“
i uz napor mu ponovo izuje cizme.
Tada mali nastavi:“Cizme su od mog brata. Mama ih je dala meni.“
Vaspitacica nije znala da li da place ili se smeje…
Nakon novog navlacenja, cizme su ponovno bile na nogama.
Vaspitacica tada upita:
„A gde su ti rukavice?“
Decak odgovori: „Pa ugurao sam ih u cizme!“

34 mišljenja na „naljuti se ako možeš!! :)“

  1. E,skoro se nisam ovako nasmijala iskrenosti dječjoj, naknadnoj naravno!!!Pa, čovjek poslije da se zapita:jel oni to nama namjerno rade.Sa zadrškom, naravno, svaka čast.

    1. Saveta, vidiš da sam ga i ja, bez saglasnosti, odmah prosledila ovde u istoj želji. 🙂 Koliko shvatih to je jedna od onih poruka što kruže virtuelnim prostorom bez potpisa.

  2. Ha,ha, imala sam slično iskustvo u obdaništu. Dok sam objasnila da nisu moje čizme… Ustanovljeno da su moje obuli drugom detetu, pa dete otišlo kući 🙂 🙂
    Deca su ukras sveta 🙂

    1. Milice, ti mali ljudi su čudo. Pitam se kako se desi da se pokvare i odrastu?!?! Možda je vreme da naučnici porade na kvarenju ‘tog rasta’. 😀

    1. Exxx, naravno da su lepše kad služe za čuvanje rukavica i celog dečijeg carstva. 😀
      Naša kasnija švrljanja po svetu i životu ‘docokulaju’ i najlepši par.

  3. Pa kako covek posle ovoga da ide na spavanje 🙂 🙂 🙂 Smejem se kao lud na brasno 🙂 . A nisam odolela, i morala sam da zapisem par redaka kod sebe, ukrala ti mrvu inspiracije 🙂

    1. Plava B,
      nemaš šta da kradeš jer smo ovde da dajemo onima koji žele i znaju da uzmu.
      ALI, ako sutra osvaneš s podočnjacima negiraću da smo se ikad srele. 😀

  4. Mislicu na tebe oko 3, kad mi pocinje sutrasnji radni dan, dok budem maskirala podocnjake Baklavcetovim bojicama (bolje se primaju, provereno na njemu 🙂 )¨i kuvala neki otrov za budjenje pomucene svesti 🙂

    1. Možeš da misliš na mene do prekosutra, ali više te ništa ne vidim i ne čujem, ostah sa ‘šarenim’ Baklavčetom i ‘dorađenim’ zidovima. 🙂

    1. Mandrak, znaju deca, znaju. Uče od boljih, da ne kažem starijih. 😀

      Nego, dobro mi svratio u šunjutanje, ja sam ti već zavirila u dedine cipele, dok nisi gledao i čim okreneš leđa prišunjaću ti se, opet. 🙂

Ostavite odgovor

