ubi me duša moja..

Ja svoju dušu uopšte ne zovem ona sama bane kad joj volja i počne da me davi, nekad me vuče za rukav, pa me uhvati za stopalo, pruži se ispred mene i ne pušta ni kad je lepo zamolim.. Ne da mi da mrdnem.
Ona izgleda uopšte ne govori moj jezik, nemam pojma kako da joj se obratim. Pokušala sam par puta da je šutnem ovom drugom nogom, pošteno sam se razbila, a njoj ama baš niš’. Uspem da joj zbrišem na spavanje i tada pomislim dobro je, nema je više. Međutim, čeka me džukac i po buđenju odmah me zaskoči. Lupež je to.

Taj privezak postaje teži od mene. Ubiću bitangu jednog dana, ali stvarno. Odvešću je daleko od ljudi na najtišu plažu i udaviću je suncem. 🙂

Jedno mišljenje na „ubi me duša moja..“

  1. zaključaj dušu sa 3 velika katanca i ako nemirna duša ipak proviri, samo je klepi tučkom za meso ili nečim drugim, pusti da slobodno pluta samo onaj smireni deo duše, imaš ga.

    1. Nenade, ova moja neko veliko zlo, ni alkohol joj ne može ništa. Odlazila sam ja od nje, pokušam da je zavaram ostavim joj celu flašu, al ne vredi, ona odmah dođe za mnom. 🙂

  2. Ti ne mozes da imas dusu, ugursuze jedan, sve i kad bi je htela, tako da – prekini da fantaziras ovde pred ljudima…Sram te bilo! Gde ce ti gusa!? 😉 Ajde, idi tamo negde…tamo… na obale Goe..!

  3. Evo jedne pesme koju sam napisao pre jedno desetak godina 🙂

    BUĐENJE DUŠE

    Pred zoru žar iz tvoga oka
    ima neki čudan sjaj.

    A cvetna reka teče
    u krugu tvojih usana.

    Treperiš od pesme
    odsanjanih snova.

    Dok rasplićeš nebo
    i plavetnilom bojiš dan.

    1. Delirium,
      pod punom ratnom opremom sam – šešir, naočare za sunce i debeli ‘lad. 🙂

      U svakom slučaju, dobro svratio na moju šunjavu plažu, uzmi piće neko iz bara iza nas. 🙂

  4. KAo ona Balaševićeva:
    …bolje da šešir nemam
    pod njime đavo drema, sneva, izvoljeva
    đavo mi je kriv…
    budi me
    u zlo doba
    za njega red ne važi
    on mora sve da proba….

    pa do vraga, kad moraš na more, a ti ajd 🙂
    i bućni se jedared, za mene 😉

    1. Lina, tako nešto, mada pre će biti onaj deo –

      “ne lutam što uživam,
      što miris druma volim,
      lutam da njega (nju) umorim..“ 😀

      pa, kad se mora, mora se i do vraga, ću se bućnem odjedared za sve. 🙂

  5. Možeš da je daš meni dok je ovo proleće, pa kad dođe leto vratiću ti je spremnu za sunčanje. Verujem da bi se kod mene lepo odomaćila, a ja bih je zalivala redovno… A možda bih je i prevaspitala, umem ja da budem gadna 😉

Ostavite odgovor

