love story

– Šta ti želiš?

– Samo male obične stvari.

– Koje su to obične stvari?

– Za početak bambi, tri brda karamela, kućica od čokolade, pertle u boji… sve ono što odrasloj osobi nikad ne bi palo na pamet odmah po buđenju… 😀 😀

– E, samo na slatkiše misliš, to goji! aj’ vade te ove pertle. 😛 😛

– Ima li nešto običnije od slatkiša?!?!?!?!
i samo da znaš, pertle služe da njima vežeš brda za kućicu 😀 😀 😀

– Koje si ti ono godište? 🙂 🙂 🙂

– Nemam pojma. 🙂 🙂 🙂

– Ne smem da se petljam sa suviše malom decom, zaglaviću zatvor. 😉

– A znao si da obećavaš bambije?!?!
Zbog lažnog obećanja ti već sleduje robija, al nemo’ da se potresaš i zatvor je za ljude, tj. samo je za ljude. 🙂 🙂

– Mogu biti samo tvoj rob, nikakve druge robije ne prihvatam. 🙂

– Idemo ovako: molimo primaoca ove poruke da uključi senzore za kineski jezik, nalaze se na talasu iza desnog uha i pokreću se posle trećeg zvižduka u osam sati:

Dokle da ti ponavljam, hoću bambija, ne ni robota, ni roba, samo bambija, po mogućnosti pet komada iste vrste odjednom, hitno potrebni radi razrešenja nedoumice! Unapred hvala.

U nadi da je poruka ovaj put primljena kako treba senzori za kineski jezik mogu da se isključe, pratiti gore navedene instrukcije, ali obrnutim redosledom. 🙂 🙂

24 thoughts on “love story”

    1. Ivana, njihovo desno je naše levo, taman da im lakše pomognemo u savladavanju kineskog. 😉
      a sličica je… ma šta da ti kažem, ti uvek pronađeš pravu sličicu za mene. 🙂

    1. Exxx, naiđu ljudi koji su i naša čokolada i naša kućica. Inače, kao privezak tekstu razmišljala sam se da stavim pesmu koju si ti postavio ili ovu ispod, ali… onda mi drugarica poslala ove slatke klince i to je bilo to. 🙂

  1. Upravo sam odgledala isti snimak )))),poslalo mi dete ))) i onda dodjoh ovde kad ono eto, neke stvari moram da ponovim, sto i nije bilo tesko s obzirom da je ,mnooogo, mnogo sladak )))iako nije bambi

    1. Exxx, nisi ti glup, ti si samo nepopravljivo zaljubljen veeeeeć duuuuuuuuugo, duuuuuuuuuugo, duuuuuuuuugo. To je jedan od razloga zbog čega te i mi tako duuuugo volimo. 🙂

  2. hahahaha, ja se otkidoh od smeha – ovi kinescici su mi cirkus.

    kakvi bambiji, kakvi bre bakraci…
    daj malo romantike, hehehehe… jos uvek me ovi kinescici zasmejavaju.

Ostavite odgovor

