vanzemaljsko udvaranje

poruka prikačena uz cyber cvetić

ako ste slučajno ovih dana provalili neke čudne vremenske
skokove oko vas, to je zato što smo vas privremeno pokušavali
duplicirati na klon kopir aparatu. Izvinite na neugodnosti, prosto
želeli smo da takvu lepotinju pošaljemo na našu planetu da i tamo
mali ljubičasti ljudovi uživaju u vašoj lepoti ali šta ćete oba
puta nam se od miline otopio kopir klon aparat!

Alien vas posmatra
iz dubokog univerzuma nadamo se u dalju komunikaciju kraj prenosa
biiip

I, naravno, cyber cvetic! 🙂

@>->—–

13 mišljenja na „vanzemaljsko udvaranje“

  1. Nadam se samo da te nece kidnapovati 😀
    a srecom ni komp te ne moze usisati :mrgreen:
    sto rece Exxx daj i nama malo, toga neceg 😉 😆

    1. Sarah, i da me kidnapuju, posle 3 dana bi me lepo zamolili da se sama vratim kući. Ko bi moje ludosti na duže preživeo?! 😀
      Šaljem vam svima po dva dlana proleća, više odjednom ne mogu da zagrabim. 🙂

    1. Mala B,
      naterala si me da potražim večeras svoje fotografije istog sadržaja, baš si me oraspoložila.
      Bile su to divne nedelje u Sr. Karlovcima. Možda postavim koju kad pronađem. 🙂

Ostavite odgovor

