inspirisano Breskvicom

Ima jedno 5,6 godina, ne mogu tačno da se setim koja godina je u pitanju, ali znam da sam kupila novi foto-aparat, nije bio ni blizu starog, al stari je bio razbijen i u delovima, a novi je nosio novu radost.
U Sremskim Karlovcima smo proveli nekih desetak dana, mislim da se mesto zvalo ‘Konoba’. Domaćinski pansion sa desetak soba, ušuškano i mirno kako se samo poželeti može.

Cveće su spakovali u stare duboke cipele. Pogled koji nema cenu, dok sam s druge strane Fruškaća hvatala sunce u zamku.

Ako cveće može u čizmu, što ne bi moglo i sunce u jednu prirodnu zamku.

26 mišljenja na „inspirisano Breskvicom“

    1. Exxx, dok su se Cipelići emitovali, moja karijera balerine bila je u usponu, tako da mi je Pirueta bila omiljeni lik, ali danas bez pogovora priznajem da sam S(h)kituljko. 😀

    1. Zeleniš,
      ona je nas obarala svaki dan, al smo gledali da padnemo što dalje od nje, jer ko zna kako bi gazde reagovale da se nešto desi cipeliški. 🙂

    1. Mala B,
      ti si ‘krivac’, tj. tvoj komentar iz prethodnog posta za objavljivanje ovih fotki.. bila sam skroz zaboravila na njih, ali ti si (uspomenom koju si probudila) unela ponovo sunce u moj tmuran dan. Zato ti puno, mnogo i najviše hvala. 🙂 🙂 🙂

  1. Dobre ti fotke Šunjo.
    Podsetiše me na selo pre ko zna koliko vremena. -“ Lasno ti je da praviš kolači kad imaš šićer“ – Pretpostavljam da imaš dobru kameru. 🙂

    1. Lugarski, hvala.
      Kamerica je nekad bila dobra ali je stradala nesrećnim slučajem, ovo je snimljeno nečim malim, međutim ima još vremena da ova moja ljubav dobije ponovo pošten alat. 🙂

Ostavite odgovor

