kad zvezde zalutaju…

…odšetaju nebom,
skrenu pogrešno na nebeskoj raskrsnici
i završe u prašini…
dovoljne su samo dve ruke i jedne merdevine
da noć ponovo zasija…


43 mišljenja na „kad zvezde zalutaju…“

    1. Ćakulava, zbog sigurnosti je i čekić ugledao svetlost dana. 🙂

      Hvala na oraspoloživanju, pokušavam i sama, uz pomoć tebe i ostalih, čak mi i moji pokušaji deluju uspešno. 🙂

  1. pa,znala sam ja da je čekić tu negde,ali ova obostrana lepljiva mi mnogo bolje zvuči,kako sam to mogla da previdim…(kad sam smotana)šaljem vam sve zvezde i zvezdice pa okačite gde i kako želite… 😀

    1. sl@sh,
      a ne, jock, nema da begaš…
      isprosipaš zvezde samo tako, kao džak pun igrača i posle evo vam ‘pospremite’ ih kako hoćete, ima da zavrneš rukave i radiš sa nama dok sve ne zablista!!! Jasno? 😀

  2. tako ti to bude,
    kad zvezde spejs satl nece da koriste.
    A autobus je prepun zvezda ludaka
    pa pogresno skrenu i zavrse u prasini.

    1. Mala B,
      nema da može, ako slučajno prođe Marica pokupiće Ivana i zvezde su ugasile. Nego, može i ostati tako, ali da uključimo i rezervne igrače.
      Sve u cilju opstanka zvezda. 😀

    1. Baklavče,
      ona je zgodna za one redove koje ne mogu da dohvatim sa merdevina, posle toga svako s punim pravom može da kaže kako se gađam zvezdama. 😀

Ostavite odgovor

