Vratija se Šime!

Pišem, čitam vas, pa pišem. Ponovo čitam, ostavim komentar. Lunjam, sednem, hoću opet da pišem. Nastavljam staro, počinjem novo, nerviram se i ponovo čitam vas. Ćutim, smejem se, psujem u sebi, pa na glas. Novo postaje staro, dok staro ostaje još starije, nastavljam i jedno i drugo, a onda u neko doba počinjem nešto novo, ali sasvim treće. Vetar mi donosi i odnosi misli, raspertlava ih i upertlava. Pomera me. Ne da mi da sedim i meni se opet ide bilo kuda, tako mi se jako ide, kao da je srce već otišlo, a telo mora da ga stigne.

24 thoughts on “Vratija se Šime!”

      1. Eh, neizdr se lepo neguje, pa se pripitomljava, pa se s njim druguje, pa postanete najbolji drugari, pa ….. .-) 🙂 🙂 Ziveli nam neizdrzi 🙂 I mi s njima 🙂 .

  1. Sve mi došlo da se osvrnem i vidim odakle me posmatraš??? 😀 Pišem, ne brišem, počinjem nanovo, ostavljam, pa čitam , skitam, švrćkam….sve mi nešto govori kao da me vidiš? 😀

Ostavite odgovor

