moja glava haos stvara

Mnogo mi lepa kosa danas a ništa joj nisam radila!
hvalila sam se sinoć Zelenoj, kad evo i danas je bezrazložno lepa. Reče mi da napišem post o tome. Davno sam počinjala ovu temu, al il’ sam bila previše iznervirana da pišem ili sam imala potrebu da je izvedem negde.

Svaki deo moga tela kao da ima svoju volju nezavisnu od moje osnovne. Kosa tu prednjači, iako je na mojoj glavi, rekao bi neko da ne može tek tako da mi otkaže poslušnost, ali niko to ne radi bolje od nje, kad joj se hoće, a hoće joj se često. Posebno kad negde idem i kad mi je važno da bude poslušna, ona ima svoju misiju da me izludi i nahrani se mojim živkicama. Tada je krotim makazama, jer sve četke, fenovi, pegle, lakovi, pene i gelovi na nju ne deluju…. Moja frizerka se već odavno izveštila u ispravljanu mojih ‘popravki’.
Nego, ovde ću da stanem. Ono što me muči je pitanje zašto trošimo toliko živKi i lutkica na nebitne stvari kao što je frizura? Svakom se to bar jednom desilo. Da li to zaista bitno menja našu sliku u ogledalu ili je u pitanju nešto treće?

Htedoh još svašta da vam kažem, ali ne mogu da mislim ružne misli kad mi kosa i danas bezrazložno lepa. Ovo popodne već imam gde da je potrošim, ali pre toga ću zakazati kod frizerke za sutra, hoću da se, vrlo namerno, osećam ovako bar do ponedeljka. 😀

29 mišljenja na “moja glava haos stvara”

  1. zene i kosa , ugledajte se na muskarce kao da je nama kosa na glavi bitna :)) hehe
    mada sta je nama pa i bitno:) da li ce mancester da pobedi barselonu 🙂
    sve u svemu super ako je frizura legla onako kako bas zelis 🙂

  2. Procitala sam jos danas post i ne volim te.
    Meniii je kosa grozna ovih dana i slozile smo se da frizura popravlja raspolozenje!
    A nije vazno to koliko je vazno da do ponedeljka ostane takva 😀

  3. Deset pozitivnih brojanja za tvoju kosu 🙂 . Voli ona tebe, to je ocigledno 🙂 . Nasu sliku u ogledalu menjaju boje kojima nam je dusa trenutno obojena, pa za cas sebi postanemo od lepih ruzni i obrnuto. A tek kako nas drugi tad vide to je cudo jedno (cime li je tek njihova slika obojena, da mi je znati). Svoju lepu kosu pod ruku, pa u zivot 🙂 .

    Zelence, aj´ ti na popravni pred ogledalo, blago meni. Mozda samo kosu nisi razumela – ovih dana 🙂

      1. Aaaaaa, diiiivnoooooo 🙂 🙂 🙂 . I sad se suskajte i njuskajte i sve po redu, pa da opet obe budete lepe u novom danu, onako bas kako samo zadovoljna kosa i zadovoljna zena lepe biti mogu 🙂 .

  4. Ja sam sama majstor svoje frizure. Kada se dohvatim makaza, vrlo često se potkusim toliko, da posle besnim danima.
    Retko sam baš, baš zadovoljna svojom kosom. Nekako je spljoštena a trebalo bi da je malo našušurena, onako tek, tek.
    No, potroši ti tvoju lepu kosu danas, a sutra… ma, ko će misliti toliko unapred! 🙂

    1. Dudo, po tvojim fotografijama rekla bih da si odličan majstor s makazama, ali najteže izgledom zadovoljimo sebe. Danas je važno, a sutra … ihaaaaaj, ima do njega da se putuje i putuje. 🙂 🙂 🙂

Ostavite odgovor

