kažu da sam…

… drska!
Jesam!

… guska!
Jesam i to!

… pametna!
Sve ređe!

…brzopleta!
Redovno!

…teško cmizdrim!
Šta ću, ne ide mi!

…smotana!
samo dok drugi gledaju!

…operisana od romatike!
A operaciji niko prisustvovao nije!!

…dosadna!
Isključivo u neinspirativnom društvu!

…teška!
E, to ne razumem!! 😆

…………………………………………

Zabavlja me potreba ljudi da nas svedu na jednu reč.
Mogu da ih razumem jer za duži opis morali bi da nas znaju, ovako mogu da nam daju tek mrvu nas iz njihovog pogleda.
Još uvek čekam reč u koju bi mogla stati cela i još uvek mi lepa frizura. 😉

37 mišljenja na „kažu da sam…“

    1. Zelenče,
      ljudi vole da se prave da su ono što nisu – najčešće je to da budu pametni, tako da – tako!!

      Nego, da ova kokoška nabavi nekog strašnog petla, šta veliš na to? 😉

  1. lele Šunjo, a ja te zamišljala kao zgođušnu (sa lepom frizurom 😀 )..da ti nisu kosti teške? 😉

    Nešto mi to „teška“ kao nesalomiva…pa valjda im zadaješ muke? 🙂

    1. Lina,
      kažu teška kao crna zemlja, moguće da misle na neku koščatu zemlju. 😉

      Ma, kakve muke bih mogla ja da zadajem, niko pitomiji od mene. :mrgreen:

  2. Jedna je slka sveta u tebi koji se spolja vidi,a toliko njih unutra… Ali, to se spolja samo naslućuje, za sve drugo i ozbiljnije potrebno je ući. E,a to je već druga priča onda 🙂

    1. Perlice, uvek me obraduješ svojom plavičastom maglom.
      Ljudi vide delić slike koji im dozvolimo da vide. Od toga kako opaze deo zavisi da li će im se (ili neće) otškrinuti vrata i pokazati još par delića ili cela slika. 🙂

      1. Apsolutno tačno!Znala sam da ćeš lepo da nastaviš tamo gde sam stala..:-) I mene uvek obraduju tvoji tekstovi koji se rado ušunjaju u najskrivenije delove raznih priča))))))))

        1. Perlice,
          nekad mi se čini da su sva naša pisanija samo delići jedne velike puzzle priče i da svi stižemo da se ušunjamo na mesto koje je već odavno namenjeno svakom od nas. 🙂

  3. Znam da nisam bezveze ovde i osećam te onoliko, koliko ti to dozvoljavaš. Za sad, sasvim dovoljno. Onaj, ko bude hteo da te traži, taj će te i pronaći, otključati i nazvati tvojim imenom. Ja sam te pronašla i meni to nešto znači. Ali, to sam samo ja 😦
    Vidiš, kad god razmišljam na način koji podseća na tvoj, govorim sebi da verovatno i ja moram dati razlog ako zaista želim da me ( nas ) vide.
    🙂

    1. Ćakulava,
      ne razumem zašto tužić iza onog ‘to sam samo ja’, ti si jedno veliko bogatstvo koje ovde imam (a i na onoj drugoj strani 😉 ) i jaaakoooo, puuuuno, mnoogooo te volEm. 🙂 :kissko:
      Niko od nas ne može stati u jednu reč, ali ljudi i dalje nastavljaju da se trude u svojim sudovima. 🙂
      Mene ovde ima dosta, jedino moj bezobrazluk je zapostavljen, al kad su drugi pristojni nema razloga da potežem za njim. 😀

      1. Kako, bre 🙂 da ne volim i ja tebe, tako lički „bezobraznu“ 😆

        Potrefi me ‘u sridu’:D:D

    1. Dudo,
      nismo takvi sami od sebe, znaju ljudi vešto da izvuku iz nas i dobro i zlo. Njihove ocene koliko govore o nama, toliko govore i o njima. Naša ‘posebna’ raspoloženja i dolaze i odlaze s ‘posebnim’ društvom. 🙂

  4. u nama svako obicno vidi odraz sopstvenog lika… a svesti neciju dusu na jednu rec… to je najblaze receno besmisao ! i nema veze sa vezom sa nasim mentalitetom…. mi smo ipak „dublji“ a ne samo prosto prosireni…
    🙂

    1. Nedo, slažem se.
      Svi nosimo u sebi potrebu da ono s čim se susrećemo imenujemo i ocenimo, na taj način upoznajemo sebe i svet oko sebe. To nam dosta olakšava bitisanje na ovom svetu. Međutim, čini mi se da problem nastaje kad (pro)ocene situacija i ljudi rešimo da učinimo konačnim.
      Pojedinima dubina se razvuče i po širini. 🙂

Ostavite odgovor

