Svaki optimizam danas ima dijagnozu

1. bolesni optimizam – optimista sa kijavicom

2. nepopravljivi optimizam – optimista sa lutkicama u glavi

3. optimizam na staklenim nogama – optimista koji se neguje u zatvorenim prostorijama i teško se izmešta iz svoje sredine

4. optimizam na usijanom limenom krovu – optimista kojem gori pod nogama

5. optimizam s problematičnim motorom – optimista koga treba malo pogurati

6. optimizam s pregrejanim motorom – optimista koga treba povremeno ohladiti

7. optimizam uz pomoćne točkiće – optimista koji se oslanja na čašicu, flašicu, lulicu….

8. beskompromisni optimizam – ‘Ima da bude po svaku cenu!’

9. optimizam višeg cilja – ‘Daće Bog!’

10. neviđeni optimizam – definicija još nije ustanovljena, čim bude opažen, ozbiljno će se pristupiti njenom formulisanju

p.s. lista nije gotova, moja malenkost će nastaviti da istražuje ovu pojavu

44 mišljenja na “Svaki optimizam danas ima dijagnozu”

    1. Exxx,
      trud se isplatio, stigoh od kijavice do neviđenosti. Mada, prasećeg mi osmeha sa slike, bila sam ubeđena da je isplivavao i u mnogim postovima pre ovog. 😀 😉

  1. Ja, diktator (8) 🙄 mada me dvojka često zbaci sa vlasti 😦

    Vaša malenkosti 😀 ‘ajd ubrzo napišite nastavak, pleeease!

    Što ja *volem ovakve „igrice“ 😆

    1. Lugar, vivo ili vivisekcija? Ako misliš na ovo drugo rekla bih da su ovo samo nijanse jedne osnovne boje koju možemo zvati crvena ili ‘monolit’. 🙂

        1. Lugar,
          više me je brinulo da ne omašim značenje reči, u svakom slučaju hvala na novom podatku, moje znanje je ponovo zakazalo, biće da je zbog mesečine, čim zađe sunce sve mu je teže da se kreće. 🙂

    1. Plava B,
      ni pod tačkom razno ih ne puštaj na našu stranu ulice. 🙂
      Sebe pronalazim u svakoj kategoriji više puta dnevno, zato ne brini se za sebe, još. 😀

      1. Si sasava! Udarila sam energetski stit, samo odskacu, kao loptice-skocice 🙂 . Mada, beze i oni sami, smrdi im optimizam na daljinu i izaziva zestoke alergijske reakcije, tako da smo bezbedne 🙂 🙂 🙂 .

        Pazi, nemam ja problem s dijagnozom „neizlecivi optimista – poslednji najtezi stadijum“ 🙂 🙂 🙂

  2. U koju grupu ja spadam- ja sam nepopravljivi romanticar 🙄
    Optimizam-vitaminizam 😉
    Ajd, sad na istrazivanje mozda osnujes jos kakvu grupu po mom ukusu… uverena sam da od 4 musketirice ima jos bar jedna za nju 😉
    Zelence otpada u prvom pokusaju, jerbo ona ne voli da se cmace u obraz :mrgreen:

    1. Sarah,
      ti si sama postavila svoju dijagnozu, mada ja kad završim u toj fazi zovem se romantik – dijabolik. 😀 😆

      Razmisliću malo, pa ćemo napraviti i neku nežniju klasifikaciju samo za romantične. Umesto kazaljke na satu pratiću Sunce dok zalazi, pa kako se bude spuštalo tako ću nijansirati otiske duše po dužini senke koju ostavljaju. 🙂

  3. posto se pronadjoh pod svih 10 kategorija, vec sam se bila zabrinula… medjutim, kad videh da nisam sama, ne osecam se vise toliko usamljena…!
    🙂

Ostavite odgovor

