iz čista mira

Kao što je normalno da se muškarci bude s erekcijom, tako je normalno da se ja budim sa željom za kofeinom. Pošto imam standardno nizak pritisak šolja kafe ga uvek opravlja očas posla. Svojoj želji izlazim u susret u svim oblicima.

Juče, još jedno buđenje u nizu, ništa nije bilo neubičajeno do onog trena kad sam zatvorenih očiju vapeći i za mirisom i gutljajem kafe, sebi glasno rekla – Ovo je petak bez kafe. Probudila sam se ranije nego obično kao da sam već znala da neku odluku treba doneti. I tako, iz čista mira odluka je donešena i ja se vratih na spavanje. Posle par sati, ponovo sam osvanula u istom danu, zadovoljna. Dnevni poslovi su se ređali, ali moje telo nije tražilo kafu. Vrtela se po glavi. Osluškivala sam da li će se telo možda pobuniti, pokazati slabost, želju, potrebu.. ničeg nije bilo. Na kraju dana bila sam zadovoljna, bio je to prvi petak bez kafe.

Evo, već je kraj drugog dana, a ja sam odmah posle petka dobila i subotu bez kafe. Danas već nije bilo lako kao juče. Tražila sam je celim telom. Nedostajala mi je. Gledala sam ljude kako je piju, osećala sam njen miris, pobegla sam od njih i nje.

Sutra ujutru ću sebi da priuštim nedeljnu dozu zadovoljstva. Već osećam da će biti jedna od lepših koje sam do sad popila. Odoh da sanjam do ujutru. 🙂

32 mišljenja na „iz čista mira“

    1. Zeleniš,
      petak je bio dan za ‘E, ja neću!’, a subota se manje-više sama tako namestila do pola, a od pola sam opet terala sebi neki inat.
      ALI, što je dobra ova jutarnja…. mmmmmmm…. 🙂

  1. I zamisli, da muškarci, ne daj Bože!, odluče da petkom nema erekcije?? 😀 kuku si ga nama!
    Batali ti takve odluke, imaju one dalekosežne posledice 😀 😀 😀

  2. A sta ako se budis sa erekcijom i zeljom za kafom 🙂 hehe
    A sto imas potrebu ostaviti kafu?

  3. Ja ne mogu ostaviti „like“ jer samo korisnici wordpress.com to mogu. Fotka je ekstra !

    Kad nešto sebi braniš i odričeš se, pri kasnijem konzumiranju samo se povećava zadovoljstvo, nisi ti nimalo naivna… To se psihološki zove, „odlaganje zadovoljstva“

    1. ivane,
      kak’o te silovanje spopaDNUlo, nije tu bilo nikakvog odnosa, kafe mi.. 😉

      e, da, ću poštujem tvoje stanje ljutnje, ali kad te prođe javi se da pijemo kafu… 😀

  4. E, da znas da mi se reklo, dok sam putovala do tebe 🙂 . Ti si, kako mi se javlja, prosto osetila potrebu da te prozme celu, , da bude kao udar groma, da ti ponudi okean slasti, da miris osetis u oku, a ukus da protrci niz kicmu, da te ujutro opet pozdravi poezija. Cestim i neumerenim konzumiranjem taj osecaj se gubi i dozivljaj je sve siromasniji, dok ne ostane samo navika.

    Imas cistu 10 za tajni recept pojacavanja i osvezavanja zaboravljenih uzitaka 🙂 . Tiiiiiiiiiiiii jednaaaaa 🙂

    1. Plava B,
      zaista je postala navika. Već mehanički po buđenju zatvorenih očiju odlazim da je pripremim. Kad sednem u kafić je prvo što mi izleti da poručim. Sama sebe sam uhvatila da osećam još samo prvu jutarnju, dok ostale samo protrče kroz mene. Otud mali rez i, tek da se zna, urodio je plodom. 🙂

    1. crno-bela,
      u petak se nisam ni rasanila vratila sam se ponovo na spavanje, a u subotu što se kaže istrešena sam iz kreveta, kad se mora sve se može. Gužva me nije pitala da li sam popila kafu samo mi se namestila na nos i rekla – evo me, tu sam! 🙂

  5. E, Šunjo, preteruješ. Ma nije ti kafa neki silan porok, šta bi ti rekla kad bi čula da ja u tu kafu svaki dan istresam šlag iz bočice, a kad mi nestane šlaga, onda topim komadiće čokolade, ili umačem kekse… To je bolest… Ali ja se ne brinem previše, niko nije savršen 🙂

    1. Mala B,
      nemam pojam o čemu zboriš, ja od kafe većeg poroka nemam!! 😀 😆

      a znaš šta najviše volim, kad sipam na šlag tečnu čokoladu i onda kao pišem i crtam, a kafa mirišiiiiiiii.. 😀

  6. Uopšte mi ne bi palo na pamet da iskušavam sebe u vezi sa kafom. Samo bi trebalo još i nju da otkačim, pa, čemu onda život bez ikakvog zadovoljstva. Pravo da ti kažem, jedva čekam da svane, da uključim filter aparat i da zamiriši kafa u kuhinji. A onda, onda počinje pravo uživanju u svakom srku!
    Mani se zezancije. Sigurna sam da možeš bez nje, ali ZAŠTO da propustiš tri dana, ehej, ženska glavo? 😉

Ostavite odgovor

