mobilni za’eb, ali za malo

Postoje ljudi koji prave gluposti kad se napiju, u tim trenucima zovu (koga već zovu) i šalju razne poruke. Onda te zgodne mobilne stvarčice postanu strašno nezgodne. Iskreno, nemam taj problem. Ja sebe za’ebem trezna. Kad se napijem meni lepo, sva ta sitna i krupna mehanika nije mi ni na kraj pameti, još ako je muzika dobra, noć se jutrom potpisuje.

Još juče bih vam verovatno pričala o svojoj poslednjoj gluposti, kako je sve počelo od tih par otkucanih brojki, kad mi se učinilo odjednom sve tako važno. Kotrljala sam se poprilično ove nedelje, menjala točkove i gradove, pa mi se učinilo da je sasvim u redu otkucati i te brojke. Mada, hajde da kažemo da je možda i zbog sunca, ako je mogla kiša da smeta prethodnih dana, što ne bi i sunce ovih?!? Ali umesto telefona zgrabila sam torbicu i zatvorila vrata za sobom. Bežična mehanika ostavljena je u stanu.

Je l’ vam se desilo nekad, da ste prepoznali par boja u prolazu i pomislili da je u pitanju vaše platno iz ateljea, a onda najsitnijim koracima se toliko približili da ste osetili teksturu zida koji se obukao u zavodljivi mural. Izležavao se na keju vodenog grada. I, odjednom sve što je bilo tako važno i tako strašno, bilo je ‘tako davno, juče još’. Balašević je pevušio taj stih u rasterećenoj glavi.
Od prošle noći okriviću saksiju s mog prozora, za leptira što mi golica usne i iskri osmeh. Samo toliko ću vam reći, jer sve od juče zaista više nije važno. Pogled na svet je mnogo lepši od jutros.

Izvučeno iz drafta sa oznakom
Poslednji put izmenjeno od strane korisnika shunjalica 14/06/2010 u 5:40 PM

26 mišljenja na „mobilni za’eb, ali za malo“

  1. ma ko je meni to romantican od „jutros“ 😀
    a mobilni je cudna stavka, no nekad pozovemo neke emocije iz dubine iz zaborava koji mozda i nije bas, i tako kucnemo, ali nesvesno da smo mozda ne kucnuli nego nekog pogodili maljem 😀
    znas inspirisala si me da napisem pricu o jednom takvom malju 😉 mobilnom naravno 😉
    p.s
    pogledaj sliku na tweetu koju nam je poslao drug „ladjar“ isplovio bez nas 😉

    1. Saro,
      pokvarila me Ćakulava sa srculencima iz poslednjeg komentara. 😀
      Hajde piši o tom ‘malju’ sad sam nestrpljiva da pročitam. 🙂

      p.s. odoh da vidim sliku

  2. Jooooj 😀 Volim te,puuuuno!!! 😀

    Ova ‘ispovest’ i nije bila za draft, već za sve nas! Tako je lepo i nadahnuto i.. mene si sad povukla za sobom, da znaš! I lepo mi, bre!! 😆

    1. Ćakulava,
      ako ti mene volEš, ja tebe obožavLJEm! Eto, ako se šlihtam, šlihtam se, pa šta?!?! 😀
      i drago mi što sam te povukla i što ti lepo.. ma, obožavLjEm te još i više! 😀

    1. Nedo,
      baš me slatko nasmeja. 🙂 To je jedno JUČE (od pre godinu dana) koje je jednom DANAS (od pre godinu dana) preko noći postalo daleko i nevažno. 🙂

  3. I sada nakon godinu dana, to jedno prošlogodišnje JUČE koje je jednom prošlogodišnjem DANAS preko noći postalo daleko i nevažno, e ismejah se od srca 🙂

    1. Verkić,
      pre godinu sam napisala ali nisam osetila potrebu za objavljivanjem, bilo mi više nego dovoljno što se dobro osećam, a sad našla, nasmejala se svemu i pomislila što da ne obeležim ‘godišnjicu’. 🙂

  4. Imam krizu i uvek kad ste blizu, pada mi na oči mrkli mrak. Kako volim tu pesmu. Kao mala sam pevala „ili neki srećan ŠLEPER“. 🙂

    Ne pijem uopšte, ali mogla bih da napišem celu knjigu o besnim porukama poslatim kako preko SMS, kako preko drugih medijuma. Nisam jedina, izgleda.

  5. Ja se još nisam rasanio tako da mi ovaj tekst nikako ne ulazi u glavu. Pročitaću ga ponovo kad se vratim sa posla… Do tad ću valjda da se opasuljim 😉

Ostavite odgovor

