oglas

Serija je dokaz da očajne domaćice postoje, moja malenkost sa neuspelom bajalicom koja je trebalo da slomi Federerov servis je dokaz da postoje i očajne veštice.
Stoga, traži se veštica sa odličnim preporukama, pošla bih na časove veštičarenja. Rođena sam kao žensko i osnovne predispozicije već posedujem, ali želja mi je i da dodatno usavršim svoje moći na daljinu.
p.s. očekujem da se na oglas jave samo veštice višegAAAA reda

24 mišljenja na „oglas“

  1. Bunim se… Poznati vestci su bili muskarci – tako da ako si zensko ne mora da znaci da imas pocetne predispozicije…

    U potpisu
    vestac viseg reda
    Hari Poter

    1. hiljadarko,
      sve žene su veštice, a tek po neki muškarac je veštac, ako ne veruješ meni pitaj bilo kog muškarca.

      U potpisu
      veštica tek prvog i osnovnog (ne)reda
      Šunj-zbunj 🙂

  2. Javlja se jos jedna vestica ali bez diplome :))
    nisam ni ja kao ni ti uspela da slomim Federerov servis, ni backhand, ali jednom ce nam i to poci za rukom :)))
    Upisujem se na Kurs za vesticarenje na daljinu i molim za telefon i adresu :)))

    1. Sarah,
      čim uspevamo da čujemo Ivanov glas čak sa Zakintosa biće da je jedan od tih viših veštaca, njegovu adresu već znamo – Zakintos, još samo da mu izvučemo broj telefona i Federer pada u sledećem meču kao pokošen. 😀 😆

  3. Sinoć sam zaključila da sam nikakva veštica, mada je jedna fora „palila“. Kad je baš bilo gusto promenim kanal na kratko, pa kad se vratim ono bude pozitivno za Noleta. Izgleda da nisam ni trebala da gledam u tom slučaju bi pobedio sigurno. 😀

    1. Zeleniš,
      znači – sinoć je bilo znaAAAaaači! grrr

      Dok naša Veca vedri na drugim stranama, Ćakulava našla dobre, stare tri vece iz Eastwick-a. 🙂

  4. evo javicu ti se ja kao alfa-vestica, koja je ustvari skorpija sa 6. culom… jbg ne volim federera, ali noleta jos manje (bas me briga, ionako cete me spaliti na lomaci! : P ), te sam ti ponistila vradzbine i fed je prosao.. isto tako sam danas obrnula cari i moj rafasito je pobedio! a mantru i ostalo, pa to cu ti sapnuti vec nekako 😉

Ostavite odgovor

