drugi nesporazum sa komšilukom…

ps. za one što ne znaju, prvi nesporazum je kad komšinicu pozovete na kafu, a ona dođe popije kafu i ode. 🙂

28 mišljenja na „drugi nesporazum sa komšilukom…“

    1. Dudo,
      ona s kojom bih pila kafu retko je ‘vremenski kompatibilna’ sos mene, a ona druga sama se poziva… čula sam sebe dok je zvonila 2,3 puta kako joj odgovaram da nisam kod kuće… 😀

      1. Ma s tim nemam problem nikakav, uvedem i ispratim i – kao da nista nije bilo. Nego nam lepse i zabavnije da kafenisemo na tim finim mestima. A i kuvaju bolju kafu 🙂 .

  1. Inače, ja nikome ne otvaram vrata, ako se prethodno ne najavi. Tako smo jedanput morale u poštu po neku porudžbinu, jer nisam znala da je poštar. A komšinice, aaaaaa, ni sa jednom se ne družim, sem preko terase, čaprc divan! To je sve! Ja sebi biram društvo, ne želim da mi se neko nametne! 🙂

    1. Dudo,
      ja sam tu na pola-pola, pustim nekad da mi se pojedini/e nametnu ali retko kad je to na duži period, umem da presečem čim osetim da me poznanstvo opterećuje više nego što bih htela. 🙂

Ostavite odgovor

