zaljubim se u…


…mesta koja prvi put vidim, kao i u ona u koja se vraćam.
….prolaznike i stare poznanike.
….u pesmu koju ne znam ni ko peva, ni kako se zove i pevušim je u sebi danima, a zbog nedostatka sluha drugi je ne prepoznaju.
…..fotografiju samo zbog osećaja koji me nosio za vreme slikanja, jer sve ostalo na njoj nije očaravajuće.
u jednu uvalu iako me buka izluđivala dok sam bila u njoj.
…životinje.
…. nečije suskanje.
…. jednu subotu u Pragu.
… nešto tako nevidljivo, kao što je boja glasa.
… kišobran koji je još uvek živ, iako je slomljen pre mnogo godina u Istanbulu.
…..vetar, jedini život sa Mirogoja.
…..pogled sa terase na najmanju luku na svetu.
…….slan obraz u mraku,
…..nove sandale,
….. balon od sapunice,
….. knjige, pesme i patetične filmove.
…..tabane koji ostavljaju za sobom crne tragove.
….kikot koji tera i mene da se kikoćem.
….mirise.
….crveni mesec.
….čokoladne mrvice.
….pivo uz najbolju picu na svetu.
…. rode.
….litice koje sam osvojila.
….pećine koje čekaju da se u njima izgubim.
….jata golubova po svim trgovima sveta.
….fontane u koje bacamo novčiće.
…ogromne bele majice sa još većim izrezima i natpisima za spavanje.
…zvezde padalice.
… sive oblake dok ih ‘dekorišem’ s unutrašnje strane prozora.
….dane koji me teraju da se topim, ali tek negde u januaru.
….promaju koja još nije uspela da razbije staklo na vratima od kuhinje.

zaljubljujem se u sve i svašta, a oVi nikako da me hospitalizuju?!?! ta, šta im je?????? 🙄

34 thoughts on “zaljubim se u…”

  1. Cccc.. ima li tu neko muško, ili ja nisam dobro pročitala ovaj menu? 🙂 Ajd’ da pročitam još jednom…

    1. Anonimna,

      dobrodošla.

      ima muških persona među prolaznicima i starim poznanicima, ali ni njihovo postojanje na meniju ne spasava me hospitalizacije, šta više. 😉

    1. Exxx,

      već neko vreme postoji vakcina protiv Šunjine fatalnosti, ali sama činjenica da je bilo potrebe za tako nečim čini sasvim primerenim da rečenicu završim zamahom kose. 😉 😀

  2. Ooooo, divno promiskuitetna osobo 🙂 . Ona subota u Pragu me je posebno žacnula. Znaš li ti šta sve u nju može da stane ako prošetaš s nekim domaćim? 🙂 . Spisak zaljubljivanja odštampati, krasnopisom ispisati na nekom neobičnom papiru, ulepšati najepljenim koještarijama, uramiti i okačiti negde da uvek bude u vidokrugu 🙂 .

    1. Baklavče,

      tih dana (gde si se ti žacnula) sam bila zaljubljena i u vodiča. Na oko nije bio neki frajer, što se tiče nadmorske visine sezao mi je do uha, ali je imao odgovor na sva moja pitanja, i što je još važnije ni jedno mu nije bilo glupo, a bilo ih je, ooo, kako ih je samo bilo glupih. U subotu sam se već osećala kao svoj na svome zato je ona tako posebna. 🙂
      Što se tiče spiska nije loša ideja, samo treba ostaviti i dovoljno mesta za sve nove inspiracije koje nagone na zaljubljivanje. 🙂

      1. Jednom rečju: beše to profesionalac u svakom smislu 🙂 .

        Žacnula se, kako da se ne žacnem, kad si se muvala tu negde, možda smo se i srele 🙂 .

        Hmmmm, kad se na kraj spiska stave … ili itd, isl, ili makar polegla 8 eto mesta za nove inspiracije 🙂 .

        1. Baklavče,
          šunjala sam se praškim ulicama, i tiho i bučno, 2008-me u aprilu i maju, pa ako si bila tu moguće i da smo se okrznule. Sledeći put se javljam budi sigurna, jer si mi sad jedna od asocijacija na taj divan grad. 🙂

          1. Draga Šunjo, tu sam ja od davne ´93 i ne deluje mi, za sada, da ću uskoro menjati koordinate .-) . Tako da – dodji ti nama, draga, da te Baklavče i ja malo „upropastimo“ u uličicama zlatnog grada 🙂 .

            1. Ne morate me zvati dvaput, iako naginjem na drugu stranu, čim nožne prstiće uputim prema vama eto mene i nemoj da vas nema kad vam pozvonim na vrata. 😀

    1. Zaljubljiva Mala B, 🙂

      ne bih baš rekla da lepota života ima veze sa našom zaljubljenošću, samo smo mi takvi kakvi smo kroz sve lepo i ružno u životu.

  3. Činjenica je da si zaljubljiva i na tome ti zavidim, po malo! Ja sam, verovatno, jako omatorila pa mi je zaljubljivanje iščašeno! No, kao iskusna, rekla bih „volim“ mnoge stvari sa tvog spiska, one, koje sam probala.

    Nisi za hospitalizaciju, već za dopadanje! 😉

    1. Dudice,

      čim dođu unučići videćeš da će i tvoje zaljubljivanje da se ‘raščaši iz odmah’. A što se tiče dopadanja, dopadljiva sam na pola sata-sat dnevno sve preko toga je za dubok ‘razmišljaj’. 😉 😀

    1. cakulava,
      vidim celu 5-tu stranicu, koji god da je divan je, pokušala sam da prekopiram kod, ali nešto neće, jedino je ovako uspelo…

      p.s. nadam se da sam pogodila pravu sličicu… 🙂

Ostavite odgovor

