još malo…

Ne činite za života velika dela, zbog nečije matematike kraj će vas pre stići.

Kako je nastala izreka – Da komšiji crkne krava?
Bog rekao da ga odmah izbace iz one starije- Da Bog da crk’o!

Ne mučite se da shvatite život!
I oni što su ga shvatili nisu živeli večno.

Znaš, ja sam ovde da ti kažem da ne znaš!

Život je sjajno mesto ako ga, kao i sve ostalo, napustiš na vreme!

Odeš kod frizera – padne kiša.
Opereš prozore – padne kiša.
Opereš auto – padne kiša.
Naravoučenije: ako želiš sunčan dan, ne provociraj.

20 thoughts on “još malo…”

  1. Živa istina Shunjalice! Pravo da ti kažem, ovih dana sam nešto računala kada sam kupila butan bocu i nestade ga. Onda sam razmišljala kada ću pozvati vodoinstalatera jer mi curka bojler, on prestao da greje. Eto, i to je bila provokacija, mamicu im! Besna sam kao ris. Nikad kraja!
    (A ona tamo na krevetu, raširenih nogu, drži im sveću, a?)

Ostavite odgovor

