na moj dan….

…mojim prijateljima,
onima koji su to nekad bili i
onima koji nisu, a možda će jednom biti…

…želim svim srcem:

SREĆU – u meri u kojoj je podnošljiva i obliku u kom je najradije ispijaju.

ZDRAVLJE – pored vremena koje imamo ono je najvažnije što nam je dato. Čuvajte ga.

LjUBAV – jedino što nas čini boljim ljudima.
Delite je nesebično, jer je nepresušan izvor iz kog se i sreća i zdravlje napajaju neprekidno.

OSMEH – prvi korak na putu do čarolije.

Na moj dan s nešto sunca pružam vam svoj dlan.

p.s. toliko za ovaj put, kome nije dovoljno želimo više sreće u idućem izvlačenju 😀

Jedno mišljenje na „na moj dan….“

    1. Trippy Wonderworld,

      i mene oduševljava tvoj avatar. 🙂

      Hvala na čestitki, slobodno se posluži svime iz teksta, zagrabi koliko god i kojom god rukom hoćeš. 🙂

  1. Mnogo sreće, ljubavi, nežnog šaputanja na jastuku, milog dodira …… mnogo uspeha, zdravlja, predivnih putovanja, druženja …….. ti želim!

    1. Branko,

      još od sinoć krpim usta i tražim uši koje tek po sećanju su nastanjivale jedan deo moje glave… jagodice su skočile za dva sprata i vijam lift koji bi ih vratio na njihovo mesto, stazom za pešake nikako ne mogu da siđu, svako malo zalutaju i vrate se nazad. 🙂

    1. zeleniš,

      uteftereno – zeleno pu, pu, pu!! 🙂

      još ćeš ti mene terati da se izšunjaVAm iz zeleno sobiče, ali evo danas ti svečano obećaJEm, ima da neću da odem! 😀

    1. crno-belo,

      hvala – duplo! 🙂

      ništa lepše nego kad se razumemo… ljubav je jedini jezik vredan učenja, čak i kad je samo patetična… zato volimo se, površeno, iskreno, plitko, duboko, kroz osmeh i suze, blentavo i originalno, na minut, dva i kroz ceo život! 🙂

  2. Srećan ti rodjendan lavice Shunjalice! Sve što si poželela svojim prijateljima, želim i ja tebi!
    Tri poljupca i veliki zagrljaj! Lepo se provedi na TVOJ dan! 😉

  3. Ajd’ i tebi da čestitam, red je 😛 Želim ti dugu u očima, srebrni prah na trepavicama, leptire na obrvama i puno peska na tabanima 😀

    1. Labilna,

      ti znaš šta meni treba, hvala puno na divnim željama!!! A što se tiče torte ne bih reč rekla, vidiš da je Perlica o’ma’ namirisala! 😀

    1. Perlice,
      plavičasta izmaglice,

      Labilna donela tortu tako da kuca ne greši. 🙂
      Hvala, leto ću ponovo da rabim, još dva, tri dana da se malo unormalim i opet sam u koferu. Neka se pesak i talasi što češće sreću i ispod tvojih stopala, jer to će i nama doneti osmeh na lice koji te čitamo. ******

  4. Draga Šunjice, srećan-srećniji-nejsrećniji rodjos ti želim iako kasnim s čestitanjem. Da ti iz očiju uvek svetlucaju zvezde i da ti se leptiri u osmeh gnezde 🙂 🙂 🙂
    Kissssssssss od Baklavića 🙂

      1. to su moje greške što ne pogledam na vreme da li su app. free, i da li moraš biti registrovan 🙄 inače, čekala sam da prođe ponoć, pa da je uglavim, sunce joj žaravo 🙂

  5. E, jel prosla trojka? 😀 Jeste? Maaa, jebes ga… Srecan rodjendan, bitango! Opet, i opet, i opet, i opet! I svuda! I opet… I sve tako dok ti se ne zavrti u glavi… !!!

    Aj’ z! 😉

  6. Malo kasnim, ali ostavljam ti puuuno lepih, svežih i rumenih željica za rođiš, sigurno će ubrzo da procvetaju!!
    I meni je bio rođendan, prošao je na putu, a čestitke primam i dalje 😉
    Hvala na sunčanoj prašini Šunjo!!!

    1. Mala B,

      želim i ja tebi sve najbolje nek ti svaki dan bude kao rođendan! 🙂 Pošto kradem net, begam!! Družimo se krajem meseca u punoj brzini! :)***

  7. Sta sad? Moj odgovor nije hteo da se objavi u rubrici Ž-Č-P? Bas ti i nije neki blog, znas? 😀

Ostavite odgovor

