kada noge krenu svojim putem i ulica pođe za njima

ili Šunjava priča kroz slike

cokunjalice

Od rođenja svako malo menjate cipele, onda se jednog jutra probudite, vaše stopalo prestane da raste i vi dobijete još jedan konačan broj u odraslom svetu.
Tabanajući svoju stazu, kad sam uveliko bila ubeđena da u prašini s leve strane sveta nema više šta da me stigne, presrele su me davno iznošene i par brojeva veće cokunjalice. Čudom (koje nije bilo iz Male Krsne), pasale su mi (bile taman). U njih sam uz stopalo komotno pakovala, pesak, žabe, klikere i još po koju želju. Bile su to cipele u kojima sam svuda stizala 4 do 5 cm ranije.
Tih dana bilo je strašno važno stići pre, pa makar to ‘pre’ bilo jednako i dužini izvrnutog jezika.


A onda, sa poslednjim prolećem su čuda postala manje čudesnija, sklonila sam se par metara iznad zemlje i na vrhovima prstiju uputila preko bodljikave žice bez boja. Preskakala sam čvorove, usput se grebala, gubila ravnotežu ali i ostajala na nesigurnoj podlozi.

Dani su stigli do leta, pa i stopala sa njima uroniše u vrelo godišnje doba, sa žice namerno skliznuše u vodu, tek da so zaceli rane. Sad punim petama glasno gazim svetom. Imam čvrsto tlo na svom putu i haljinu oslikanu morskim tajnama.
Pažnja! Pažnja! Šunjava ulica je poplavljena! Vojna vežba je na snazi! Čeka se nova sezona kiša. 🙂

24 mišljenja na „kada noge krenu svojim putem i ulica pođe za njima“

  1. hoces da me sludis 😆 tek sam ono sa fuZbalom pregurala 😉 jos i vojna vezba 😀 uh,…
    al’me setas ovih dana kroz slike… ali vredi 😉

  2. Lepo si ovo napisala, dopalo mi se. Poseban je i svaki avatar 😆 ali cokunjalice su nekako, za mene, „Šunjalica™“!

    1. eeee, ćakulavo moje,

      kako nema tvog odgovora?!?!

      biće da je u pitanju zavera bosih stopala protiv cokunjalica… c c c c

      evo, ispravljam i cokunjalice kažu HVALA u ime Šunjalice! :)*

  3. Još malo, pa će sezona kiša, je l’ to znači da se vraćaš u cokunjalice? 🙂 Meni ova u ‘aljinčetu najlepša, šta ima veze, možeš i po kiši da ideš bosa. 😀

  4. Cokunjalice su toliko kul, da bih ti ih u trenutku skinuo s nogu tu, tako… posred puta! Pred ljudima ..:)

    1. stella-nutella,

      c(H)okO/Unjalice su mi posebno drage jer su moje (od fotke, pa do njihovog naziva)!!!! 🙂
      Kao i većina, bila sam svoja dok nisam počela da se kitim tuđim perjem.. 😉

  5. Shunjo,Shunjo……divne su ti cokulnjače :D…..Vidim stižeš i na vojne vežbe……pa želim ti onda što manje straže,a što više lepog provoda.Ako trebaju čamci na naduvavanje-javi,mislim zbog te poplave 😀 😀 😀

    1. Zeleniš,
      za čika Frojda znam i sama šta bi rek’o, mene više zanima mišljenje jednog čike sa drugim imenom. 🙂

      Što se tiče teta, njihovo mišljenje me nešto i ne zanima, ali one se uvek oglase i bez toga, zato i dakako, idemo dalje! 😉 😀 😆

Ostavite odgovor

