ozbiljno me nervira

Imam jednog drugara i stvarno je neverovatan! Verujte mi kad vam kažem! Rado bih vam pričala o njemu više, ali žurim. Moram brzo da nađem kutiju od šibica, kanap, žutu široku samolepljivu traku, makaze i točak od bicikla.

Mora da ga znate, stalno je u magacinu pored veš mašine. Čačka je, popravlja i posle proverava da li radi, i ona radi svaki put. Majstor je on. Možete ga prepoznati još i po naočarama. Nosi one sa dioptrijom i one za sunce. Svuda ih nosi – na nosu, glavi, u ustima, levoj i desnoj ruci, nekad i istovremeno, pod uslovom da ne telefonira. Koliko on može da priča telefonom, ali ne samo da priča, već i da tuče slušalicom od zid i posle da se smeje kao da je to nešto dobro!! Ee, zbog toga mu spremam zamku. Žbice točka ću izlepiti samolepljivom trakom, a kutijicu rastvoriti, njene krajeve izbušiti i kanapom spojiti za točak, biće to prava letelica – izlog za osmeh čupavog mangupa. Oteću mu osmeh i odseći sve razdražljive lokne. Neće on meni više praviti dar-mar, ali samo da mi ne zaciči dok mi bude prilazio s novim buketom. Ta njegova cika dok se smeje je kao škripa kočnica, kad je čujem u sekundi zaboravim šta sam htela. 🙄

Zato me on još uvek uspešno nervira, ali kažu ljudi da je i to drugarstvo!

45 mišljenja na “ozbiljno me nervira”

  1. Što ti sladak drugaRr 😉 a tek što slatko nervira, ajaoJ 😀

    i nemo’ baš sve žbice lepiš, znaš 😉

    1. ćakulava,

      da je sladak zna i sam, nerviranje je diplomirao, a izvlačenje od kazne doktorirao.
      žbicu ću svaku da potkačim, tj. već sam je potkačila, obavili smo mi već tu rabotu. 😀

  2. Ja se nadam da ćeš da zaboraviš šta si htela, kad zaškripuće opet osmehom. Meni je to tako slatko i vredno svakog zaborava koliko god pametno bilo ono što si mislila,pre nego što si zaboravila 🙂

  3. Šta reći ja imam isto tako jednog mangupa..Kako narod kaže:“Zna da se usere i opere“,diplomirao podvlačenje pod kožu. 😀 😀 😀

Ostavite odgovor

