ko razume, shvatiće

zbunjKoliko puta ste se na praktičnom primeru uverili da vaše ne znam je daleko više od nečijeg znam? 

Bez obzira na nebrojene takve situacije i dalje imam osećaj da ne grešim kad kažem ne znam, kao što i Onaj/Ona, iako pali na praktičnom delu, nepokolebljivo nastavljaju da veruju u sebe i  bez trunke sumnje tvrde svoje  znam.

Volela bih da mi neko pokaže gde nastaje taj kvrc u glavi i od nas pravi znam izdanje. Skinula sam skalp, sama sam svoj Indijanac, ne zato što volim, već što ne umem drugačije, ako je neko voljan da pomogne, na raspolaganju sam, odužiću se čim pređem na drugu stranu (ili možda neću). O tom potom.

47 mišljenja na „ko razume, shvatiće“

  1. Pa vidi, ja ne razumem kako razumem ono da ne razumem, ali znam kako ne znam ono što znam! Jbg. ako se snadješ u ovom, onda ne znam kako si znala da ne znaš ono što znaš da znaš 😉

  2. zato kad mislim da ne znam, sednem da naucim da znam
    jer od ovih sto znaju uglavnom me posle boli glava i kukam sto sam nisam pokusao bolje bih uradio 😀

  3. o bozeeeeeee….

    ovo „aaaaa to bas nije tvoj stil“ je trebalo zapravo da bude komentar za drugog blogera.

    Tako ti je to kad negde uvek zuris grrrrrrrr

    i da… nista se ne ‘falis.

  4. Tako mi nekako lakne kada kažem „ne znam“. Onda prestanu da me dave, valjda shvate da znaju bolje i da sa mnom nema o čemu da se raspravljaju. E baš ne znam. 😀

    1. char,

      ma sve je to ok dok ostaje na priči, međutim kad dođe do delanja, ti se opustiš jer oni znaju, ma stručnjaci su!! Kad ono ćorak i Hebem li ga, na kraju sama zasučeš rukave i mic po mic, rešiš problem. Kad se obavi posao, za njih je to nešto što iskače iz šablona, ali oni i dalje ZNAJU, a tebe je usralo, da ne kažem bila je to samo sreća, slučajnost koja te samo ovaj put izvukla iz gužve, jer ti i dalje ne znaš.

  5. „Teoretičar marksizma i lenjinizma“, tj. ja to objašnjava ovako: nisu nas nikad učili da razmišljamo… E, sad, kako da nas tome uče, ako ni sami ne znaju i – krug se zatvorio! Sumnjam da će opstati vrsta onih koji razmišljaju. Bojim se da će oni koji sve tvrdo znaju da sasvim nadjačaju 😦 Sorry ako nije utešno.
    Pozdrav
    http://noviinternet1987.wordpress.com/

    1. beliocnjakx,

      dobro mi svrnuo u šunjavo sobiče. 🙂
      Često koristim ovu opasku, al u različitim oblicima. Moj najčešći je: Ko razume taj je lud! 😉

  6. Eeeee, što volim te što sve znaju, ti su mi na spisku omiljene flore i faune 🙂

    Nego, čim kreneš malo da ih propituješ to obično izađe na ovo

    1. Polihimnija,

      dobro mi zašunjala, sa dedom i Vajatom. Ko nam kriv što ne umemo da ne volimo i te koji sebe vole više nego što mi možemo zamisliti. 🙂

Ostavite odgovor

