dobro jutro, svete!

Svim(a) mojima danas je radna subota. Rešim da se probudim ranije (jer me tako krenulo ovih dana), skuvam kafu i malo procunjam po blogovima, kad ono međutim. Nemam net, OPET! Zovem Kopernikus, elektrodistribucija KAO ponovo nešto popravlja, ali od 11h bi trebalo da bude sve ok.

čupam kosuGrrrr!! Od prve kiše je tako, skoro svaki drugi, treći dan, iznenađeni su kao i putari snegom u sred decembra. Međutim kad mi stigne račun za septembar to nigde neće biti naznačeno, ali ako ne stignem da ga platim do 10-tog u mesecu, neće zaboraviti da me isključe, a čak i ako platim mogu da me isključe, jer citiram:

‘Dešava nam se bar jednom u tri meseca da sve uplate iz jednog dana kod nas se ne prikažu, mora da je do banke u kojoj ste platili račun!!?“’

Ako imate uplatnicu, moraćete je doneti na uvid, jer od poverenja tu nema niš’. Dobićete jedno izvinite i nadam se da razumete, ko radi taj i greši i bićete priključeni u narednih sat vremena, jer nije do nas već do Beograda, odande se sve direktno obavlja. (ovaj deo znam iz iskustva)
Ako nemate uplatnicu, moraćete da platite ponovo, jer dokaz o vašoj uplati ne postoji!!

Naravno da se ništa od toga ne spominje pri potpisivanju ugovora, tada dobijete samo prijatno i uživajte u našoj usluzi!

Nego, kako je vama počeo vikend?


27 mišljenja na „dobro jutro, svete!“

  1. . . meni sa tobom 😆 a tek što mi poznato ovo o čem’ pričaaaš . . Šta drugo da ti kažem, osim, naša posla 🙄 Neprofesionalno i bezobrazno i što je najgore, nama u takvim situacijama ne ostaje ništa drugo, do da se ‘slikamo’, nerviramo.

    možda jedan revolušn jopet da podignemo? 😆

    1. Nego šta, nego revolušŠšn!!

      Još kad mi fini umiljati glas preko žice vrlo uslužno reče:

      – Ako vam je za utehu, nije samo vama tako, pola grada je isključeno!

      Pa koga normalnog tako nešto može da uteši?!?

  2. Dan mi je počeo uz sunce i duplu kafu (i net, ali to bolje da ti ne spominjem 😀 ), pa je usledila kratka šetnja i maženje jednog preslatkog psa, kome sam gle čuda, odmah pogodila ime: Maza :), a onda sam u originalnoj dužini slušala detaljno prepričavanje fudbalskog turnira kojem nisam prisustvovala 🙂

    Menjaj provajdera- ako možeš. Tako sam rešila sve probleme..

  3. Shunjo meni je danas SUPER DAN,znaš i sama. Jutro je počelo baš kako treba, a popodne se ide kod prijatelja, porodično,onako neobavezno na kaficu. 😀
    Danas mi je sve PERFECTO.

  4. Meni onako… (opisao sam na onom drugom blogu) 😉 Inače, internet? Pošta, ili nazovi provajderi, možda pacerske firme koje se bave „poslovima“ oko naših računara i priključaka na NET… mislim, obično sranje u boji! Medjutim, srećom ostaje nam sušta nemoć kao bogomdani ventil da se izderemo na bilo koji od četiri zida sobe, kuhinje, il’ kupatila; potom kada te vidi ostatak sveta… ma puni su hvale za tebe, i glasno uzvikuju: Vid’ bre kakva staložena osoba :mrgreen: Pozdrav!

  5. banana split…
    ma kakav kablovski q-rac palac… sve bre banda raspustena s naucenim : izvinjavamo se, mnogo se izvinjavamo…

    od kad sam presao u telefonske vode (znas na koga mislim – ala deru mamu im… 16 evra za sta ??? ali kad se setim ko sve jebe ale i nase zivce, kazem puno puta u sebi: „dobri su… barem ne prekidaju za svaku vremensku nepogodu“.

    1. ib,

      kod nas kablovski bolji od telefonskog, zamisli kak’I su onda oni drugi?!?
      cena naravno da nikad neće biti srazmerna kvalitetu usluge, s tim sam davnih dana raskrstila..

  6. Meni je vikend poceo tako davno, da se vise i ne secam kako je to bilo…;) Ja sam kao plakao, keva bila hepi, a babica kazu nesto gundjala i govorila kako joj je vikend mogao i lepse poceti… 😉

  7. Pa, moze se tako reci. Prvo je babica povukla mene, a ja posle u znak zahvalnosti povukao na nju! 😉

  8. U subotu ujutro, počnem ja da radim isto što i ti. U 9 sati mi isključe net. Žena baš polazi u grad i ja joj kažem da mi uplati… Ona uplati, ja okrenem telefon, kažem ovde Lugar ja uplatio. Cura mi pusti net…. Nije prošlo ni sat vremena nema mreže…. Ja opet zovnem, ta cura tamo kaže obavestiće tehniku. Ja zovem drugi put, popričam sa tehnikom…. Biće… Nema. I tek su danas došli da osposobe baznu stanicu (koristom bežični, najskuplji a najgori po kvalitetu usluge). U međuvremenu zvao sam desetak puta ja a oni oko pet-šest, da mi kažu da će biti 🙂

Ostavite odgovor

