kad reka prestane da teče

Mesec je izuo nemir

uz senku napuštene breze

i strpao ruke u džepove.

Skupio se na desnom ramenu neba.

Ćuti.

Ne može više da gleda kako se život stiska

u malenoj sobi davno zaboravljenog  grada.

Traži sevdalinku kojom bi opio jad,

al na gitari puca žica.

Ni ove noći nije uspela da zapleše trzalica.

preuzeto sa www.pticica.com
preuzeto sa http://www.pticica.com
20 mišljenja na „kad reka prestane da teče“

  1. Jesenja seta … a nije ni ova jesen kao sve druge … Poslaću ti hitnom poštom nekog od naših cvrčkonija, možda svojom pesmom zagolica gitaru da mu se pridruži u muziciranju :-).

  2. Uf, lepo je, nije da nije, ali Shunjo znaš ti mene. Jednostavno mi Bog nije dao SLUHA za takve stvari.Kaže ne treba tebi to, evo ti velika leđa, da možeš da potegneš 😀 Lepa pesmica, sviđa mi se 😉

      1. Ne, ne to ne, samo si jako lepo upakovala… Inspiracija se može dobiti na razne načine, lepota je kad je prepoznas … A ja sam slaba i na inspiraciju i na tebe 😉

Ostavite odgovor

