nema torte, ovog puta samo muzika!

Šunja danas puni dve godine, još nije naučila sva pravila koja treba da se poštuju u blogosferi ali vrti se, muca, štuca, pada, ustaje, dolazi, odlazi, pa se ponovo vraća. Ponekad se pita zašto ljudi svraćaju u Šunj ulicu, a onda se seti da je to dobro i da treba biti srećna dok je tako. Zato hvala vam svima – stalnim stanarima, dragim komšijama, putnicima namernicima, slučajnim prolaznicima, zluradim igračima, tetkama iz Švajcarske, Nemcima i Partizanima, lopovima i policajcima, kaubojima i Indijancima, onima što su nekada po ulicama jeli ‘leba, masti i aleve paprike i onima koji nikad nisu videli sav taj materijal zajedno upakovan, zalutalim stručnjacima i dokonim šarlatanima. Svi vi već dve godine činite da šunjutanje živi, da nije vas ova ulica bi ostala jednosmerna.

Možda je za nekoga ovo mala stvar, ali mene čini ponosnom, više od svakog uspeha Novaka  i svih naših sportista, a raduju me i oni i to mnogo, časna reč, ali to su njihove pobede, ova je moja. I zato, za par sati odoh da se počastim novim šeširom, obećavam da ću ga tutnuti na se’ kad budem kuckala sledeći tekst. A do tad – muzika!!   🙂

30 mišljenja na „nema torte, ovog puta samo muzika!“

    1. Da, daaa, svi zajedno 😆
      Srećan rođendan, Šunjavitisu, bre!!* I nemo’ da zaboraviš da pokupiš još 3 šešuara! 😀

        1. Moram da se nakacim kao cetvrta 😉 i da se prijavim za sesir, ma kakav bio 😉
          Cestitam musketirice i samo napred !!! Jos osmejha, jos radosri, jos ljubavi i jos muzike, naravno bez plesa i“ brze“ voznje nista,a mozemo sve to da zamenimo i veslanjem 😀
          ljub, ljub 😆

  1. Čestitke povodom jubileja! Samo ti nastavi da šunjaš, odlično ti ide 😉

    P.S. A Eskimi 😦

    1. Polihimnija,

      hvala i tebi što se šunjaš po šunjutanju. 🙂

      P.S. A Eskimi su Indijanci u bundicama. Možda odelo ne čini čoveka, ali pravi razliku među ljudima. 😀

  2. Srecan ti rodjendan !!!! Tu smo svi da nalozimo logorsku vatru, ti da pustis muziku, a svako ce doneti po koji komad mesa i alkohola da bacimo na zar i zagrejemo trbuh prepecenicom 🙂 Jos jedanput tvoje sokace ce od mene uvek biti primarna ulica kojom cu da se setam u Blogosferi 🙂

    1. Marko,

      hvala na toploti, klopi, alkoholu i lepim rečima. 🙂

      Ja nikako da se došunjam do tvog sokačeta u poslednje vreme, ali stiže zima, pa i više vremena koje ću moći da trošim na šetanje blogerskim ulicama. 🙂

    1. gamche,

      nisam imala vremena da mesim ove godine, ali sledeće ću se iskupim tako što ću da pravim 6! 😉

      Videla sam već da se šunjaš mojim šorom, tako i ti si deo ekipe sad, pa gledaj ku’ Češ i šta Češ ubuduće. 😀

  3. Okupirali me načisto te često kaskam za svima vama ali još uvek postizavam 🙂
    Shunjo moja draga od sveg srca ti čestitam rođendan i još dugo dugo da vidim ovu tvoju bosu nogicu. Mnogo mi je drag taj tvoj avatar, rekoh li ti ja to ikad do sada?

    1. Verkić,

      tvoje ‘postizavanje’ mene često ostavlja bez daha i uvek ti skidam kapu. Moja bosa nogica više šeta po offline svetu, ali ide zima pa će se preseliti i u online vode jer ovde bar temperaturu sami biramo 🙂

      Hvala, Venerče naše, nadam se da ćemo još dugo koračati zajedno! :***** 🙂

  4. Izvini Shunjo, ja sam stvarno zakasnila ali nisam baš sva svoja poslednjih nedelja. ČESTITAM TI DRUGI BLOGORODJENDAN i želim ti da traješ i da nam i dalje bude lepo kod tebe. Znam da meni jeste!
    Ljubnem te! 🙂

    1. Dudice,

      hvala! Drago mi je da ti se sviđa Šunj ulica. Rešila sam da bude lepše i oko moga bloga, pa sad majstorišem po stanu, za par dana stiže mi nova garnitura, pa se nadam da ću još lepše pisati. 🙂

  5. Uh Šunjo, opasno kasnim. 😦 Izvini i nadam se da ne zameraš. Srećan blogorođendan i još mnogo, mnogo godina slavili. 🙂 Pravo da ti kažem o čas je prošlo vreme, kao da si juče počela da se „šunjaš“, to bi značilo da nam tvoje priče ne mogu dosaditi. Samo napred u nove pobede. 😀

    1. Char,

      hvala puno. Naravno da zameram, ovaj ne zameram! 😀
      E ako tebi nisam dosadila još, znači da za moje priče i mene ima nade, ću guram dalje, pa dokle vetrenjače izdrže! 🙂

Ostavite odgovor

