dodatno nerviranje oko dodatnih poslova

preuzeto sa popis2011.stat.rs

Rekoše biće još jedan konkurs za obavljanje poslova koji dolaze posle skupljanja materijala i da će ovog puta moći da konkurišu samo nezaposleni. Još uvek govorim o popisu u Srbiji 2011. Do juče na sajtu RSZ-a nije se mogla videti prijava iako je sve lepo objašnjeno – da se može konkurisati samo putem elektronske prijave i da će svako dobiti svoj broj. Sve počinje danas. Od jutros se prijava ne može otvoriti, ljubazno vas svaki put dočeka obaveštenje pokušajte kasnije, ali raspored testiranja kandidata je već napravljen, po brojevima, naravno. Pretpostavljam da će odgovor biti kako su samo ažurni i da taj raspored važi bez obzira koliko se ljudi prijavilo. Zvanično obaveštenje izgleda ovako .
A deo gde se jedino možete prijaviti je ovde. Raspored testiranja možete videti ispod prijave, ne znam da li je kandidatima posebno potrebno poželeti sreću na testu ili da slome nogu, od volje im.

Moguće da dramim bez potrebe jer tek je 9.30 am, možda prijava zaista proradi do kraja dana, ali Srbija je ovo.

dopuna teksta – prijava postala vidljiva od podne

dopuna teksta drugi put 27.10.2011.   

Rezultati testa nisu važni, jer sam posao nije nikakva mudrost, potrebna je koncentracija, smirenost i oko sokolovo. Presudno je samo da li živite u jednom od 14 imenovanih gradova gde se statistički zavodi nalaze. Ne žele ljudima koji dođu sa strane da plaćaju putne troškove. Kažu kasa prazna (eto, novosti u našoj zemlji!!)! Postoje ljudi koji su svesni igranke na ovim prostorima pa putne troškove ne bi ni tražili, ali teško to može pojmiti neko ko radi u državnom sektoru.
Ono što me zaista nervira je da su već u prijavi mogli naglasiti da se konkurs odnosi na ljude iz spomenutih gradova, ali – ne! U takvoj utakmici bi veća konkurencija bila za mamine i tatine sinove. Najvažnije je da celu akciju podržava EU, cilj i rezultati akcije tad su nešto sasvim sporedno.

Spisak primljenih još nije izašao, ali oni koji su prošli već su obavešteni.

Ništa novo, ali ako ne zabeležim biće kao da nije ni postojalo.

U zdravlju ostajte dobri ljudi, jer u ovoj sredini jedino još za njega možemo da se držimo.

17 mišljenja na „dodatno nerviranje oko dodatnih poslova“

  1. Shunjo, pošto je 18,50, pretpostavljam da si uspela da se prijaviš danas, a ako ne, biće sutra, sigurna sam. Nemoj dramiš, budi cool, pa će se sve rešiti! 🙂

    1. Dudo,
      neću da dramim više. Danas ne može više ništa da se uradi, ali uspela sam da se prijavim juče. Sad čekam svoj termin za testiranje i to je to. 🙂

    1. Zeleniš,

      dobila sam broj manji od 50. Rekli mi da je već posle podne bilo nemoguće prijaviti se, po slanju prijave izlazilo obaveštenje da je broj popunjen skoro u svim opštinama. Poznanica me zvala oko 16h i rekla da jedina opština u kojoj je ostalo mesta je Valjevo. Verujem da se i to brzo popunilo, nije teško danas naći 50 ljudi po opštini.

    1. Mala B,

      sutra fruštukujem i ispijam kafe s dragom osobom od koje par sati štipam za šunjanje po sajmu (moj doprinos vremenu muvatora), a što se tiče putnih troškova čim izližem đonove isplivaće crkavica za dalje. 🙂

      Odavno nije važno koliko smo dobri, već koliko smo poslušni lošima.

  2. čitala sam prije par dana ovaj tekst i onako odćutala sam. Pa došla da vidim rezultate…

    Majke mi, muka mi je od tih i takvih stvari. Dobiješ neku trunku nade, čekaš da uletiš preko neke debele veze, jurcaš, prihvataš sve i na sve strane…boriš se. A ne daju.
    Muke su u traženju posla. Muke.
    Prosuh žuč, ali zaista od srce želim da uspiješ. Mater im…

    1. Dolly,

      šta da ti kažem a da mi ne pripadne muka, ponovo. U petak uveče sam saznala (naravno potpuno sporednim putem) da zvanični rezultati neće biti objavljeni nigde i da su oni koje su planirali primiti već počeli da rade. Za sad to je posao koji traje 2 meseca, ali niko se neće buniti i ako bude trajalo i 6-8 meseci. Sve što je rečeno na testiranju je, da prostiš, golo govno, a tek jutros su na sajtu provukli jednu rečenicu, za svih 14 gradova, u kojoj kažu kako su radovi u toku. Po završetku testiranja niko nije znao ni koliko se ljudi prima, ni kad se počinje s poslom, a posle sve startovalo za 3 dana?!?!

      Ni prvo ni poslednje manipulisanje ljudima kod nas. Ne zna čovek više ni da li vredi baviti se i pričati o tome, ali izbacila sam iz sebe, možda nekog i bude zanimalo nekad.

Ostavite odgovor

